HTC One بهترين اسمارت فون اندرويدي بازار از نگاه وب سايت هاي بزرگ فناوري

 شرکت اچ تی سی از نظر مالی توانایی بازاریابی گسترده مانند اپل و سامسونگ را ندارد و می دانیم که طی سال گذشته وضعیت بدی را از نظر فروش و سود مالی تجربه کرده است. اما به نظر می رسد این شرکت قصد دارد با تلفن HTC One یک رقابت جدی را با تلفن های موجود در بازار شروع کند.

با ورود این تلفن به بازار برخی کشورها، از روز گذشته شاهد انتشار مطالب نقد و بررسی در مورد اچ تی سی وان بودیم و جمع بندی آنها نشان می دهد که پرچمدار جدید اچ تی سی یک تلفن برنده در میان دیگر رقیبان بازار است.

در واقع اگر این بررسی ها را کنار یکدیگر قرار دهیم، می توانیم نتیجه گیری کنیم که اچ تی سی وان در حال حاضر بهترین تلفن اندرویدی بازار به حساب می آید.

برای اثبات این موضوع کافی است به بررسی های انجام شده در سایت های فناوری مشهور دنیا نگاه کنید:

پیتر روجاس موسس سایت Gdgt: اچ تی سی One بهتری تلفنی است که تا به حال ساخته شده. همان لحظه ای که به آن دست می زنید، متوجه می شوید که با چه کیفیتی مواجه هستید. اچ تی سی جزییات زیادی در این تلفن گنجانده است.

دیوید پیرس از سایت The Verge: اچ تی سی وان از نظر سخت افزار، طراحی و مشخصات به خوبی یا بهتر از تمام تلفن های فعلی موجود در بازار است.

برایان بنتی از Cnet: من می توانم به راحتی بگویم که اچ تی سی وان سریع ترین و زیباترین تلفنی است که تا به حال دیده ام. این تلفن باید در بالای لیست انتخابی شما باشد.

برنت روز از Gizmodo: نخستین لحظه ای که اچ تی سی وان را می بینید می گویید: اوه! و وقتی آن را در دست می گیرید و استفاده می کنید از کیفیت و هیبت آن حیرت زده می شوید. از نظر سخت افزار و طراحی این تلفن بی نظیر است.

استیو کوواچ از Business Insider: زیباترین تلفن اندرویدی که تا به حال ساخته شده. این تلفن از آیفون ۵ بزرگتر و زیباتر است و به محض اینکه آن را ببینید دلتان می خواهد مال شما باشد.

زک اپستین از BGR: تلفن هوشمندی که همه چیز را عوض خواهد کرد. این تلفن واقعا نزدیک به «بی رقیب بودن» است.

برد مولن از Engadget: سرانجام اچ تی سی وان را دیدیم که از همه نظر کامل است: زیبا است، در دست شما مقاوم به نظر می رسد و بدنه یکپارچه آلومینیومی و پلی کربنات به شما اطمینان می دهد که بر اثر زمین خوردن آسیبی نمی بیند.

با دیدن این نظرات احتمالا شما هم به این نتیجه می رسید که اچ تی سی One گام اول را در ورود به بازار بسیار محکم برداشته و با این نقدهای مثبت، احتمالا یکی از پرفروش ترین تلفن های سال خواهد بود.

نظر شما در مورد این تلفن چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هوشمندی بی نظیر…