عرضه نسخه بتای اندروید پی

عرضه نسخه بتای اندروید پی برای گوشی‌ های پیکسل، اسنشال فون و چند گوشی دیگر

کنفرانس گوگل آی / او 2018 با محوریت اینترنت اشیا، گوگل آتو  و سیستم عامل موبایلی اندروید برگزار شد،‌ اما طبق معمول مهم‌ترین موضوعی که توجه‌ها را به خود جلب کرد معرفی جدیدترین نسخه اندروید و عرضه نسخه بتای اندروید پی برای گوشی‌های پیکسل،‌ اسنشال فون، اکسپریا ایکس‌زد 2 و چند گوشی دیگر است.

گوگل در کنفرانس گوگل آی / او 2018 بار دیگر توجه همگان را به جدیدترین نسخه از محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا یا همان اندروید 9 (پی) معطوف ساخت. گوگل در این مراسم از عرضه نسخه بتای اندروید پی برای شماری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی همچون گوشی‌های پیکسل، اسنشال فون،‌ نوکیا 7 پلاس، سونی اکسپریا ایکس زد 2 و چند گوشی دیگر خبر داد.

برخلاف سال‌های دیگر که نسخه بتای جدیدترین اندروید تنها برای گوشی‌های پیکسل و نکسوس معرفی می‌شد، این بار گوگل تصمیم به انتشار آن برای گوشی‌های اندرویدی کمپانی‌های دیگر نیز گرفت.

این امر به لطف پروژه تربل گوگل میسر شده که امکان دریافت آپدیت را برای گوشی‌های اندرویدی آسان‌تر کرده است. به نظر می‌رسد کمپانی‌هایی که در این پروژه شرکت داشتند حال با دریافت نسخه بتای اندروید پی برای گوشی‌های خود، جایزه این همکاریشان را دریافت می‌کنند.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند بیان شده در بالا،‌ گوشی‌های چینی وان پلاس 6، اوپو آر15 پرو، ویوو X21UD و X21 و همچنین شیائومی Mi Mix 2S نیز از دیگر گوشی‌هایی هستند که از عرضه نسخه بتای اندروید پی بی‌نصیب نمانده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هر سال یه نسخه جدید بیرون میاد، وقتی نمی تونی بهش آپدیت کنی به چه درد میاد جز اینکه گوشیت باید پرچمدار اخیر باشه