اسنپدراگون ویر 2100

اسنپدراگون ویر 2100 ، تراشه جدید گجت های پوشیدنی کوالکام معرفی شد

تراشه جدید گجت های پوشیدنی شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون ویر 2100 (Qualcomm Snapdragon Wear 2100) معرفی شد. این تراشه قدرت پردازشی بیشتر، عمر باتری بهتر و عملکرد قدرتمندتر را به همراه خواهد داشت.

Pankaj Kedia، مدیر بخش گجت های پوشیدنی شرکت کوالکام رسما از جدیدترین تراشه این شرکت با نام اسنپدراگون ویر 2100 پرده برداری کرد. در حالی که Kedia جزئیاتی همچون اندازه و عمر باتری این تراشه را اعلام نکرده است،‌ به معرفی جدیدترین قابلیت‌های آن پرداخته است.

تراشه جدید اسنپدراگون ویر 2100 وعده می‌دهد:

  • معماری بازنگری شده‌ی سیستم
  • اندازه فیزیکی کاهش یافته که باعث تسهیل در طرح‌های کوچکتر می‌شود
  • عمر باتری ارتقا یافته
  • تمامی چیپ‌ها از بلوتوث و وای فای برخوردارند
  • چیپ‌های تناسب اندام و متمرکز بر ورزش دارای GPS‌ هستند
  • بسیاری از LTE برخوردارند

در توصیف اسنپدراگون ویر 2100 باید از واژه‌ی «سال خورده» استفاده کرد؛ چرا که سازنده در فرآیند تولید آن از تکنولوژی 28 نانومتری استفاده کرده است که نخستین استفاده از آن به سال 2016 بازمی‌گردد! در چشم انداز امروز، به خصوص وقتی با اپل و سامسونگ مقایسه می‌کنیم، این دستاوردی مثبت محسوب می‌شود.

اسنپدراگون ویر 2100

ال جی واچ اسپورت و استایل مجهز به اسنپدراگون ویر 2100

کوالکام بلافاصله پس از عرضه‌ی 2100، کار بر روی پلتفرم جدید خودش را آغاز خواهد کرد و در فاصله‌ی سال‌هایی که کاربران از گجت های پوشیدنی مجهز به این تراشه استفاده می‌کنند، بر روی توسعه‌ی آن کار خواهد کرد. Kedia با اشاره به نسل‌های قبلی تراشه های کوالکام اینچنین گفت:

اما زمانی که ما به نسل سوم می‌رویم، آن همراه تراشه‌های اختصاصی که باعث هرچه زیباتر ماندن ساعت‌ها می‌شوند، برای ارائه تجربه کار با ساعت های هوشمند بدون کم و کاست طراحی شده است. آن‌ها بهترین تجربیات تناسب اندام و ساعت و عمر باتری افزایش پیدا کرده را به ارمغان میاورند.

در رابطه با عمر باتری، این مسئول اعلام می‌کند که هرچند وقتی شما از ساعت مجهز به تراشه اسنپدراگون ویر 2100 استفاده می‌کنید عمر باتری آن افزایش پیدا کرده است، اما از آن مهم‌تر، دیوایستان بدون استفاده باشد نیز عمر باتری در این حالت هم طولانی‌تر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ساعت هوشمند یه گجت چرته