بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل برای خودرو در سال 2018

در این بخش، بهترین پایه های نگهدارنده موبایل برای خودرو که در بازار جهانی به فروش می‌رسند را معرفی خواهیم کرد. آشنایی با بهترین پایه های نگهدارنده موبایل می‌تواند انتخاب را راحت‌تر کند.

مجموعه بهترین پایه های نگهدارنده موبایل برای ماشین که در این بخش گردآوری شده است، می‌تواند ضمن صرفه‌جویی در زمان‌تان برای جستجو در انبوه محصولات، شما را با ویژگی‌های مثبت هرکدام از این استندها نیز آشنا کند.

با پیشرفت فناوری و استفاده روزافزون از تلفن های هوشمند، استندهای مخصوص گوشی برای بسیاری از افراد ضروری هستند؛ خصوصا اگر دائما در سفر باشید و بخواهید مسیرهای مختلف را به کمک GPS و از روی نقشه پیدا کنید.

مجموعه پیش رو شامل بهترین گزینه‌های موجود در بازار شده و در آن می‌توانید انواع مختلف پایه‌ها برای نصب روی شیشه، داشبورد و دریچه هوا را پیدا کنید. اگرچه در کشور ما محدودیت خاصی برای استفاده از این ابزار هنگام رانندگی وجود ندارد، اما در برخی کشورها، نصب و استفاده از پایه‌های نگهدارنده روی شیشه جلویی ممنوع است.

معرفی بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

iOttie Easy One Touch 4 Qi Wireless Car Mount

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

لیست بهترین پایه های نگهدارنده موبایل را با یکی از محصولات iOttie آغاز می‌کنیم. چندین سال است که این کمپانی به عنوان برند پیشرو در تولید نگهدارنده‌ها شناخته می‌شود و جدیدترین محصول آنها با نام Easy One Touch 4، بهترین پایه‌ای است که تا به امروز عرضه کرده‌اند.

کاربران به کمک یک بازوی تلسکوپی چرخشی می‌توانند Easy One Touch 4 را در هر جهتی که می‌خواهند بچرخانند. محفظه مکش این پایه که از همان ابتدا روی آن نصب شده، برای سطوح صاف همچون شیشه جلوی خودرو ایده‌‌آل است. هرچند، از آنجایی که بسیاری از ایالت‌ها و استان‌ها استفاده از چنین پایه‌هایی را به خاطر مختل شدن دیدن راننده ممنوع کرده‌اند، iOttie یک صفحه چسبناک را به هم محصول خود اضافه کرده است تا بتوان آن را روی داشبورد خودرو نصب کرد.

برای نصب، ابتدا زبانه‌های موجود در اطراف پایه را فشار داده و سپس موبایل خود را برای قرارگیری در جای مورد نظر، روی دکمه تعبیه‌شده در قسمت مرکزی قرار دهید. این پایه نگهدارنده شامل فناوری شارژ بی سیم Qi نیز می‌شود که در صورت پشتیبانی گوشی شما از این تکنولوژی، فوق‌العاده است. استفاده از Easy One Touch 4 بسیار آسان بوده و شما می‌توانید موبایل هایی با اندازه بزرگ را همراه با قاب محافظ یا بدون قاب، روی آن جا دهید. این محصول با قیمت 50 دلار، یک وسیله جانبی گران‌قیمت محسوب می‌شود، اما واقعا یکی از بهترین پایه های نگهدارنده موبایل موجود در بازار است!

خرید از آمازون

iOttie Easy One Touch Qi Wireless CD Slot

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

iOttie باز هم در لیست ما حضور دارد چرا که این شرکت، لوازم جانبی فوق‌العاده‌ای را تولید کرده و استایل‌های متنوعی را برای سلیقه‌های گوناگون در نظر می‌گیرد. همان‌طور که از نام محصول پیش رو پیداست، این پایه نگهدارنده به خشاب CD خودرو که احتمالا سال‌هاست از آن استفاده نمی‌کنید، متصل می‌شود. در این حالت نه تنها از فضایی اضافی استفاده می‌شود، بلکه -مطابق با طرح داشبورد شما- مانع دید شما در جاده نیز نمی‌شود.

Easy One Touch از فناوری شارژ سریع برای گوشی های سامسونگ و دستگاه‌های مجهز به آی او اس سازگار پشتیبانی کرده و برای شارژ موبایل همسفر شما در خودرو، یک پورت USB اضافی هم در نظر گرفته شده است.

تمام چیزی که ما در مورد سادگی استفاده از پایه‌های iOttie گفتیم، در رابطه با این پایه نیز صدق می‌کند. به همین جهت، هربار که مشغول رانندگی می‌شوید نیازی به سر و کله زدن با موبایل برای قرار دادن آن در محل مناسب نخواهد بود. این استند خوش‌ساخت هم 50 دلار قیمت دارد؛ پس سعی کنید گزینه‌ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است.

خرید از آمازون

Spigen Kuel OneTap Car Mount

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

آیا طراحی iOttie One Touch 4 را دوست دارید اما نیازی به پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس Qi ندارید؟ در این صورت، Spigen Kuel OneTap Car Mount انتخاب مناسبی خواهد بود. این پایه نگهدارنده نیز طراحی و ویژگی مشابهی با محصولات قبلی این لیست دارد، ولی از آنجایی که تنها استند برای موبایل است، با قیمت پایین‌تر 19 دلار به فروش می‌رسد.

این پایه می‌تواند حتی بزرگ‌ترین گوشی ها را با اطمینان خاطر راننده در جای خود نگه دارد. به علاوه، روی آن می‌توان یک بازوی تلسکوپی را به منظور تنظیم جهت موبایل پیدا کرد. این پایه با داشبوردهای چرمی سازگاری ندارد و در دو رنگ مشکی و سفید به فروش می‌رسد.

خرید از آمازون

iDoo Qi Car Charger Mount

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

پایه نگهدارنده شرکت iDoo، انجام چندین کار را امکان‌پذیر می‌کند. این محصول علاوه بر پشتیبانی از فناوری Qi برای شارژ بی سیم، شامل فضایی برای اتصال کابل هم می‌شود.

شما سه گزینه نصب مختلف را دارید: داشبورد، دریچه‌های هوا؛ شیشه خودرو. برای این‌که متوجه شوید کدام حالت برای شما مناسب‌تر بوده و کمتر مانع دیدتان می‌شود، باید کمی زمان گذاشته و حالت‌های مختلف را امتحان کنید. بازوی گهواره‌ای کاملا قابل تنظیم بوده و فریم آن 360 درجه می‌چرخد.

اهمیتی ندارد که آن را کجا می‌گذارید، این پایه قرار است در آینده بخشی ضروری از خودرو شما باشد. iDoo Qi Car Charger Mount گزینه فوق‌العاده‌ای است که با قیمت تنها 17 دلار به فروش می‌رسد.

خرید از آمازون

Affordable Universal Car Mount

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

این محصول جدید از Affordable به همان اندازه‌ای که می‌بینید، مینیمالیستی است و احتمالا معنای چنین چیزی را می‌دانید: عدم ایجاد مانع در میدان دید. پایه نگهدارنده پیش رو برای نصب روی داشبورد یا شیشه ایده‌آل است.

نصب و یا جدا کردن Affordable Universal Car Mount هنگامی که قصد تعویض خودرو را داشته باشید، بسیار آسان خواهد بود. بررسی‌های انجام‌شده از کیفیت ساخت مناسب این محصول خبر دارند و حتی در جاده‌های ناهموار می‌توانید مطمئن باشید گوشی موبایل از آن جدا نمی‌شود. همانند نام سازنده این پایه به معنی «مقرون به صرفه»، خریداران باید تنها 12 دلار پرداخت کنند.

خرید از آمازون

Koomus Eco-CD One Touch Car Mount

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

زمانی که همیشه مجموعه‌ سی‌دی‌های مورد علاقه خود را برای گوش کردن به موسیقی‌های دلخواه در صندلی عقب داشتید را به یاد می‌آورید؟ البته امروزه برای گوش کردن موسیقی از تلفن های هوشمند و کارت‌های حافظه استفاده می‌شود، ولی هم‌چنان پخش‌کننده CD خودرو شما می‌تواند کارآمد باشد. پایه Koomus از این بخش برای نگه داشتن موبایل شما در مکانی بسیار مناسب استفاده می‌کند.

نصب این پایه نگهدارنده کوچک، آسان است و پخش‌کننده CD شما آسیب نخواهد دید و یا تشخیص نخواهد داد که شما در حال استفاده از آن هستید. گیره‌های انعطاف‌پذیر، گوشی شما را همراه با قاب یا بدون آن در جای خود محکم نگه می‌دارند. همچنین شما می‌توانید برای دید بهتر، آن را 360 درجه بچرخانید.

با پرداخت 15 دلار برای این پایه نگهدارنده، جانی تازه به پخش‌کننده CD خود ببخشید.

خرید از آمازون

New Trent Arcadia Magnetic Mount

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

برای تجربه چیزی کاملا متفاوت که البته می‌توان آن را از بهترین پایه های نگهدارنده موبایل دانست، بهتر است نگاهی به یکی از محصولات “New Trent” داشته باشیم. این پایه گوشی شما را از طریق آهنربایی قدرتمند، محکم در جایش نگه می‌دارد و خود آن نیز روی دریچه‌های هوا نصب می‌شود. شما می‌توانید موبایل تان را بدون نگرانی از جدا شدن، سریعا روی پایه قرار داده و از آن استفاده کنید.

این پایه نگهدارنده در دو رنگ آبی و مشکی قابل خریداری بوده و همراه با دو صفحه مغناطیسی که می‌توان آنها را روی قاب پشتی دو دستگاه مختلف چسباند، به دست کاربران می‌رسد. چنین چیزی زمانی کارآمد است که بخواهید اتومبیل خود را در اختیار سایر اعضای خانواده قرار دهید. صفحه‌های مغناطیسی به اندازه‌ای باریک هستند که بتوان آنها را داخل کاور گوشی قرار داد. همچنین به واسطه قدرت بالای این صفحه‌های مغناطیسی، هربار برای استفاده نیازی به جدا کردن کاور محافظ نخواهد بود. با قیمت تنها 6 دلار، محصول پیش رو ارزان‌ترین مورد در لیست بهترین پایه های نگهدارنده موبایل است.

خرید از آمازون

WizGear Universal Air Vent Magnetic Mount

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

Wizgear یکی دیگر از تولیدکنندگان پایه‌های مغناطیسی است که ما از طرفداران آن هستیم. آهنربا در این نگهدارنده، قوی است و اگر آن را از روی خودرو بردارید، می‌توان از آن به عنوان یک استند برای گوشی استفاده کرد. آهنربا می‌تواند داخل اغلب کاورهای گوشی پنهان شود، در نتیجه شما برای قرار دادن گوشی خود روی آن دائما مجبور به جدا کردن قاب محافظ نخواهید بود.

با نصب پایه نگهداره شرکت Wizgear روی دریچه هوای خودرو، علاوه بر مشاهده آسان موبایل، دید شما هم مختل نمی‌شود. با قرارگیری گوشی، پایه نگهدارنده به شما اطمینان می‌دهد که موبایل را در جهتی که تنظیم کرده‌اید، محکم نگه می‌دارد و این حالت حتی در صورت عبور از مسیرهای ناهموارتر نیز حفظ می‌شود. برای داشتن این محصول جذاب تنها باید 7 دلار پرداخت کنید.

خرید از آمازون

Spigen Style Ring

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

Style Ring یک جایگزین ارزان‌قیمت برای نگهدارنده‌های خودرو است. قلاب مشکی این پایه به داشبورد خودرو و حلقه آن به بخش پشتی موبایل متصل می‌شود. اگر تمایل چندانی به چسباندن ابزار مختلف به خودرو و یا موبایل خود ندارید، احتمالا این گزینه برای شما مناسب نخواهد بود. با این حال، ما با محصولی مناسب رو به رو هستیم.

از حلقه روی این پایه که به گوشی متصل می‌شود، می‌توان به عنوان استند در دو حالت عمودی و افقی استفاده کرد. Style Ring تقریبا به هر چیزی قلاب می‌شود، به همین جهت شما می‌توانید با قرار دادن آن روی مکان‌های مختلف، حتی به صورت آویزان هم از تلفن هوشمندتان استفاده کنید! شاید قرارگیری این پایه با توجه به محل مورد نظر شما کمی زمان‌بر باشد، ولی در صورت قرار گرفتن در محل مناسب، استفاده از آن بسیار آسان خواهد بود.

این پایه نگهدارنده با امکان چرخش 360 درجه نیز 14 دلار قیمت دارد.

خرید از آمازون

Nite Ize Steelie

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

بدون شک Steelie را می‌توان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین پایه‌های نگهدارنده موجود در این لیست در نظر گرفت. محصول پیش رو در واقع یک سیستم پایه دوبخشی است که در آن، یک آهنربای دایره‌ای به بخش پشتی موبایل و قاب محافظ آن و یک بیس آهنربایی کروی به داشبورد و یا کنسول خودرو می‌چسبد. در واقع، Steelie از جمله مینیمالیستی‌ترین محصولات در میان پایه‌های نگهدارنده مخصوص خودرو است.

خوشبختانه نیازی به نگرانی در رابطه با پیچ‌های تند و یا عبور از جاده‌های ناهموار هم نخواهد بود و این پایه 18.5 دلاری، گوشی را به خوبی در جای خود نگه می‌دارد.

خرید از آمازون

Baseus Wireless Car Charger

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

لیست بهترین پایه های نگهدارنده موبایل را با معرفی محصولی از Baseus به پایان می‌رسانیم. همواره تعداد گوشی های موبایلی که از سیستم شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند، در حال افزایش است. در این صورت اگر به دنبال خرید یک نگهداره برای ماشین خود هستید، احتمالا مدلی را تهیه خواهید کرد که بتواند هنگام رانندگی، گوشی شما را هم شارژ کند.

شارژر خودرو وایرلس Baseus به اندازه‌ای قوی هست که بتواند گوشی های سازگار سامسونگ را به صورت وایرلس شارژ کند. به علاوه، کاربران می‌توانند به راحتی آن را روی دریچه هوا نصب کنند تا مشکلات مختل شدن دید هم وجود نداشته باشد.

این محصول خوش‌ساخت تنها 28 دلار قیمت دارد.

خرید از آمازون

اگرچه هر محصولی نقاط ضعف و قوت خود را دارد، ولی این‌ها بهترین پایه های نگهدارنده موبایل از دیدگاه ما بودند. به علاوه، کارایی و مقاومت از جمله مهم‌ترین فاکتورها هستند. اما آیا محصول دیگری را سراغ دارید که بتوان آن را در لیست پیش رو قرار داد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. هیچکدومش بدرد نمیخوره اونایی که میچسبند به داشبورد بعد ی مدت کارایشونو از دست میدن اونایی گه اهنربایینم همینطور فقط اونی که میره داخل جای سی دی خوب بود

  2. نمایشگر ها در برابر نزدیک شدن آهنربا ها دچار مشکل نمایش رنگ می شود و گاهی این موضوع تا آخر عمر دستگاه با آن همراه می شود . برای باتری و حافظه موبایل هم به همین ترتیب است .
    امواج مغناطیس آن ها بر روی جهت نما و فوکوس دوربین در موقع استفاده هم تاثیر می گذارد

  3. واقعا ایده جالیبیه

  4. واقعا یکی از اینا نیازه

  5. آهنربایی ها واسه گوشی ضرر نداره !!؟

  6. ما نه ماشینشو داریم نه گوشیشو