اندروید ویر 2

ساعت هوشمند پیکسل گوگل با گوشی های پیکسل 3 معرفی می‌شود

امسال همراه با گوشی های گوگل پیکسل 3 ، شاهد رونمایی از ساعت هوشمند پیکسل گوگل نیز خواهیم بود. در ادامه می‌توانید با نخستین جزئیات لو رفته از ساعت هوشمند گوگل آشنا شوید.

ساعت هوشمند پیکسل گوگل در راه است؛ این خبری است که دو افشاگر مطرح دنیای فناوری به آن اشاره کرده‌اند. اینگونه به نظر می‌رسد سال 2018، سال عالی برای گوگل خواهد بود. پس از آنکه هفته‌ی گذشته گوگل از نسخه‌ی جدید پلتفرم موبایلی خود، اندروید P پرده برداری کرد و خبر از تغییر پلتفرم گجت های پوشیدنی خود از Android Wear به Wear OS داد، حالا خودش را آماده‌ی معرفی محصول بزرگ و جذاب دیگری در مانتین ویوو آمریکا می‌کند؛ به نظر می‌رسد امسال دو گوشی جدید پیکسل، تنها محصولات سخت افزاری گوگل برای سال جاری نیستند.

به نقل از ایوان بلس افشاگر بزرگ دنیای فناوری، گوگل در تدارک است تا سال جاری همراه با گوشی های خانواده پیکسل 3 خود، از نخستین ساعت های هوشمند برند پیکسل نیز پرده برداری کند. اینطور به نظر می‌رسد که کمپانی گوگل قصد دارد با تولید ساعت هوشمندهای خود پا به بازار گجت های پوشیدنی بگذارد. این شرکت، با سه ساعت هوشمند مختلف‌، ورود قدرتمندانه‌ای را به این بازار تجربه خواهد کرد.

عرضه ساعت هوشمند پیکسل گوگل در سه مدل

همچنین یک افشاگر معتبر دیگر، رولاند کوانتد نیز به سایت Winfuture اعلام کرده است که این سه ساعت هوشمند پیکسل گوگل دارای کدنام‌های Triton، Ling و Sardine هستند. هر سه ساعت هوشمند پیکسل گوگل از تراشه‌ی اسنپدراگون ویر 3100 شرکت کوالکام قدرت می‌گیرند و باید نسبت به بسیاری از ساعت های کنونی بازار، از مصرف باتری پایین‌تری برخوردار باشند.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که این سه مدل مختلف چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؛ آیا تفاوت آن‌ها تنها در پشتیبانی از اتصال LTE و وای فای است یا به طور کلی هر سه آن‌ها از طراحی و قابلیت‌های متفاوتی نیز برخوردارند. در هر صورت ما امیدواریم که گوگل برنامه‌ی بیشتری را در آینده برای بازار گجت های پوشیدنی داشته باشد و بتوانیم انتظاراتی که از این کمپانی قدرتمند آمریکایی داریم را به چشم ببینیم.