خرید هاست

پیش از خرید هاست دانلود و هاست پربازدید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگامی که برای خرید هاست در گوگل جستجو می‌کنید، با انبوهی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب روبرو می‌شوید که پلن‌های متنوع و گوناگونی را برای خرید هاست به شما پیشنهاد می دهند. از آنجایی در هنگام خرید هاست باید به نکات زیادی توجه شود و مولفه‌های زیادی با یکدیگر مقایسه شوند تا بهترین خرید صورت بگیرد، امروز در گجت نیوز تصمیم گرفته‌ایم چکیده‌ای از مهمترین نکات خرید هاست دانلود و هاست پربازدید را برای شما بیان کنیم.

از آنجایی که گجت نیوز از خدمات حرفه‌ای ماهان سرور یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه در ایران استفاده می‌کند، توضیحات خود را بر مبنای سرویس‌های هاست ماهان سرور ارائه می‌دهیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا از تخفیف ویژه خرید هاست دانلود و هاست پربازدید ماهان سرور بهره‌مند شوید.

خرید هاست

فضای ذخیره سازی

وجه تمایز وب سایت‌هایی که نیاز به هاست دانلود و هاست پربازدید دارند با دیگر وب سایت‌های عادی، در میزان ذخیره سازی داده‌ها می‌باشد. یکی از ویژگی‌های سرویس‌های هاست دانلود و هاست پربازدید ماهان سرور این است که برای وب سایت‌های دانلود و وب سایت‌هایی با بازدید بالا در هر مرحله یک پلن ویژه تعریف کرده است. بدین ترتیب بنا بر نیاز شما فضای میزبانی از 1 گیگابایت تا 100 ترابایت با بهره‌گیری از سخت افزارهای قدرتمند و بروزترین تکنولوژی‌های ذخیره سازی داده عرضه می‌شود.

پهنای باند

یکی از نکاتی که باید به هنگام خرید هاست دانلود و هاست پربازدید به آن توجه ویژه‌ای شود، ارائه پهنای باند نامحدود است. ارائه پهنای باند نامحدود برای وب سایت‌های دانلود و پربازدید سبب آسودگی خاطر مدیران وب سایت در خصوص استفاده از پهنای باند می‌شود. گفتنی است که تمامی پلن‌های ماهان سرور برای هاست دانلود و هاست پربازدید ، با پهنای باند نامحدود عرضه می‌شوند.

خرید هاست

سرعت و امنیت

سرعت ارائه خدمات به همراه امنیت داده‌ها همواره یکی از دغدغه‌های وب مسترها است. از این روی کارشناسان ماهان سرور همواره هدف خود را در ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت (آپتایم بالا) و امنیت بالا قرار داده‌اند.

خرید هاست

قیمت

در کنار تمامی ویژگی‌های فنی که یک هاست خوب باید دارای آنها باشد، قیمت منطقی و منصفانه نیز اهمیت فراوانی دارد. با بررسی قیمت‌های ارائه شده در بسیاری از شرکت‌ها متوجه قیمت‌های بسیار مناسبی که ماهان سرور برای خدمات خود در نظر گرفته است، خواهید شد. قرار دادن این قیمت‌ها در کنار  امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد و خدمات حرفه‌ای میزبانی وب، خرید هاست از ماهان سرور را تبدیل به بهترین گزینه می‌کند.

پشتیبانی حرفه ای و تنوع در خدمات

شاید یکی از مهمترین مولفه‌هایی که در تصمیم شما برای خرید از یک شرکت میزبانی وب تاثیرگذار است، نحوه پشتیبانی مشتریان باشد. خوشبختانه در این زمینه نیز ماهان سرور یکی از برترین‌ها می‌باشد. کارشناسان پشتیبانی ماهان سرور به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند. از آنجایی که ماهان سرور علاوه بر هاست دانلود و هاست پربازدید ، سرویس‌های دیگری نظیر کولوکیشن ایران ، هاست ایران سی پنل، هاست خارج سی پنل، هاست دایرکت ادمین، سرور مجازی (ایران، آلمان، هلند، فرانسه)، VPS، سرور مجازی انکد، سرور اختصاصی (ایران، آلمان، هلند، انگلیس، آمریکا)، مدیریت سرور، کانفیگ سرور و فروش انواع لایسنس و ثبت دامنه را ارائه می‌دهد، گزینه‌های فراوانی برای خدمت‌رسانی به مشتریان خود دارد. یکی دیگر از خدماتی که اخیرا به سرویس‌های ماهان سرور اضافه شده است و کمتر هاستینگ ایرانی اقدام به ارائه آن می‌کند، هاست nodejs است. در حالی که بسیاری از شرکت‌های هاست به کاربران خود پیشنهاد می‌دهند که برای میزبانی وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های node js از سرور مجازی استفاده کنند، ماهان سرور اقدام به راه‌اندازی هاست نود جی اس کرده است.

خرید هاست

در صورتی که پیش از خرید هر یک از این خدمات نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید پرسش‌های خود را با کارشناسان پشتیبانی ماهان سرور مطرح کنید.

کد تخفیف خرید هاست دانلود و هاست پربازدید

در همکاری بین گجت نیوز و ماهان سرور تخفیف 30 درصدی برای خرید هاست دانلود و  هاست پربازدید تا … در نظر گرفته شده است. با استفاده از کد تخفیف gadgetnews97 می‌توانید از تخفیف 30 درصدی برای خرید هاست دانلود و هاست پربازدید بهره ببرید.

پایان رپورتاژ آگهی /.