گوگل پیکسل 3

اخبار، شایعات و هرآنچه که از پرچمدار گوگل پیکسل 3 می‌دانیم

گوگل پیکسل 3 نام پرچمدار بعدی مالک اندروید خواهد بود و بدون شک با معرفی و عرضه آن، بار دیگر شاهد یکی از برترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی سال خواهیم بود. در این مقاله هر آنچه که تاکنون درباره این گوشی هوشمند منتشر شده است را بررسی می‌کنیم.

غول جستجوی اینترنتی و مالک محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا،‌ یعنی گوگل، در سال 2016 اولین گوشی هوشمند از خانواده گوشی‌های بالارده پیکسل را معرفی و تحسین همگان را برانگیخت. از آن زمان تاکنون این کمپانی به سختی تلاش می‌کند تا سهم قابل توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. گوگل را می‌توان یکی از بزرگترین کمپانی‌ها در جهان دانست، اما هنگامی که بحث سخت افزار پیش می‌آید، این غول بزرگ همچنان یک تازه وارد محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی آنچه که تاکنون درباره گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) منتشر شده است می‌پردازیم.

گوگل پیکسل 3

در نسل دوم گوشی‌های پیکسل شاهد بهسازی‌ و ارتقاهای فراوانی در مقایسه با نسل اول این گوشی‌ها بودیم. حال نیز مجددا انتظار داریم گوگل پیکسل 3 نیز در مقایسه با نسل دوم این گوشی‌ها از قابلیت‌ها و توانمندی‌های پرشمار دیگری برخوردار باشد. گوگل به سرعت دریافت که برای رقابت با بزرگانی همچون سامسونگ و اپل، چه چیزهایی نیاز دارد و شاهد آن بودیم که گوگل پیکسل 2 توانست یکی از برترین گوشی‌های هوشمند در سال میلادی گذشته باشد. امسال نیز چشم‌های زیادی منتظر رونمایی گوگل از شاهکار جدید سال خود هستند.

گوگل پیکسل 3 ممکن است همراه با نسل دوم پیکسل بادز و پیکسل واچ همراه شود

گوگل پیکسل 3

نسل اول پیکسل بادز گوگل

رویدادهای سخت افزاری گوگل حول معرفی گوشی‌های خانواده پیکسل توام با مجموعی از محصولات دیگر صورت می‌گیرند. بر اساس گزارش‌ها امسال نیز شاهد عرضه نسل دوم ایربادهای بلوتوثی گوگول موسوم به پیکسل بادز (Pixel Buds) و البته اولین ساعت هوشمند گوگل تحت برند پیکسل خواهیم بود.

مشخصات این دو محصول همچنان نامشخص است. با این حال همگی منتظر این هستیم که ببینیم گوگل چگونه نسل دوم ایربادهای بی‌سیم خود را بهبود داده و همچنین اولین ساعت هوشمند خانواده پیکسل چگونه خواهد بود.

گوگل پیکسل 3

سیستم عامل Wear Os در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد،‌ اما یک ساعت هوشمند از خانواده پیکسل که قلب تپنده آن چیپست‌های ساخت کوالکام خواهد بود،‌ می‌تواند توجه همه را به سمت این سیستم عامل جلب کند. اگر گوگل بتواند به خوبی از عهده طراحی ساعت هوشمند خود در آید، اپل واچ به زودی در مقابل سرسخت‌ترین رقیب خود قرار خواهد گرفت. البته رقابت با اپل واچ برای گوگل آسان نخواهد بود،؛ در حال حاضر اپل واج محبوب‌ترین گجت پوشیدی دنیاست و بر اساس آمار، میزان فروش ساعت‌های هوشمند اپل حتی از فروش بزرگان دنیای ساعت رولکس و اسواچ نیز بیشتر بوده است!

گوگل پیکسل 3 چه زمانی عرضه می‌شود؟

گوگل پیکسل 3

طرح مفهومی از گوگل پیکسل 3

در سال‌های 2016 و 2017، نسل اول و دوم گوشی‌های هوشمند پیکسل در کنفرانسی که به تاریخ 4 اکتبر (15 مهر) برگزار شد معرفی شدند. پس می‌توان گفت از این بابت مطمئن هستیم نسل سوم این گوشی‌ها نیز در همان تاریخ معرفی خواهد شد و دلیلی برای تغییر زمان معرفی آن وجود ندارد. البته اگر به دلایلی گوگل تصمیم به تغییر زمان کنفراس خود داشته باشد، آن را در همان اوایل اکتبر برگزار خواهد کرد.

قیمت گوگل پیکسل 3 چقدر خواهد بود؟

در طی این دو سال، قیمت‌گذرای گوشی‌های گوگل پیکسل تقریبا ثابت بوده است. قیمت پیشنهادی گوگل برای عرضه گوشی‌های پیکسل در خرده فروشی‌ها طی این دو سال به شرح زیر بوده است:

  •  پیکسل 1 – رنگ سفید – ظرفیت 32 گیگابایت: 649 دلار

  •  پیکسل 1 – رنگ سفید – ظرفیت 128 گیگابایت: 749 دلار

  • پیکسل 2 – رنگ سفید – ظرفیت 64 گیگابایت: 649 دلار

  • پیکسل 2 – رنگ سفید – ظرفیت 128 گیگابایت: 749 دلار

  • پیکسل XL – رنگ سفید – ظرفیت 32 گیگابایت: 769 دلار

  • پیکسل XL – رنگ سفید – ظرفیت 128 گیگابایت: 869 دلار

  • پیکسل 2 XL – رنگ سفید – ظرفیت 64 گیگابایت: 849 دلار

  • پیکسل 2 XL – رنگ سفید – ظرفیت 128 گیگابایت: 949 دلار

تصور می‌شود که گوشی‌های گوگل پیکسل 3 نیز قیمتی مشابه نسل‌های پیشین خود داشته باشند. با این حال اگر نسخه گوگل پیکسل 3 XL قیمتی فراتر از هزار دلار داشت تعجب نکنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه زمانی میرسه قیمت گوشی با قیمت ماشین یکی میشه

  2. طرحشو از روی طرح جدید ایفون زدن