حالت آفلاین جیمیل

گوگل حالت آفلاین جیمیل را در اختیار کاربران قرار داد

حالت آفلاین جیمیل با هدف مدیریت آسان‌تر ایمیل‌ها توسط گوگل معرفی و ارائه شد. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد بدون اتصال اینترنت، به ایمیل‌های خود پاسخ دهند.

حالت آفلاین جیمیل زمانی کارآمد است که بخواهید بدون اتصال شبکه اینترنت، به ایمیل‌های خود پاسخ دهید. اما این ویژگی که به تازگی توسط گوگل معرفی شده است، چگونه کار می‌کند؟

نیاز به اتصال اینترنت هنگام چک کردن ایمیل‌های جدید، یکی از مشکلات ایمیل‌های مبتنی بر وب است. گوگل با ارائه حالت آفلاین سرویس خود برای آن دسته از افرادی که در سفر بوده یا به اینترنت پایدار و قابل اطمینان دسترسی ندارند، این مشکل را حل کرده است. البته واضح است که پیام‌های شما در صورت عدم وجود اینترنت نمی‌توانند ارسال شوند، در عوض، نوشته‌های شما ذخیره شده و به محض اتصال به شبکه می‌توانید شاهد ارسال آنها باشید.

دسترسی به حالت آفلاین جیمیل در نسخه 61 کروم

افرادی که می‌خواهند از این قابلیت جدید استفاده کنند، به نسخه 61 مرورگر کروم یا بالاتر احتیاج خواهند داشت. بعد از دریافت نسخه جدید، از بخش تنظیمات باید مشخص کنید که می‌خواهید پیام‌های شما تا چند روز به صورت آفلاین ذخیره شوند. اگر پیام‌هایی قدیمی‌تر از زمان مشخص‌شده وجود داشته باشد، به آنها دسترسی نخواهید داشت.

حالت آفلاین جیمیل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*