مشخصات فنی مدل 2018 هواوی واچ 2

مشخصات فنی مدل 2018 هواوی واچ 2 همراه با چند عکس جدید لو رفت

مشخصات فنی مدل 2018 هواوی واچ 2 (Huawei Watch 2 2018) به همراه چند عکس جدید، توسط ایوان بلس منتشر شد. نسل جدید ساعت هوشمند هواوی تا چه اندازه با گذشته تفاوت خواهد داشت؟

مشخصات فنی مدل 2018 هواوی واچ 2 که به تازگی توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد منتشر شده است، اطلاعات جالبی از ساعت هوشمند هواوی را فاش می‌کند. همچنین به لطف تصاویر لو رفته، حالا ما با طراحی این محصول جدید نیز آشنا هستیم.

مشخصات فنی مدل 2018 هواوی واچ 2

به نظر می‌رسد امسال چند ساعت هوشمند جدید توسط شرکت‌های مطرح معرفی می‌شود. ال جی در حال توسعه یک اسمارت واچ جدید بوده و گفته می‌شود مهندسان گوگل هم روی سه ساعت از سری پیکسل کار می‌کنند. حالا هواوی نیز به جمع این سازندگان بزرگ پیوسته و به زودی از تازه‌ترین محصول خود رونمایی خواهد کرد. هرچند، به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تفاوت میان این ساعت و نسل قبلی آن، اضافه شدن پشتیبانی از eSIM باشد چرا که سایر ویژگی‌های سخت افزاری تقریبا یکسان هستند.

مشخصات فنی مدل 2018 هواوی واچ 2

هواوی واچ 2 بر پایه Wear OS توسعه پیدا کرده است و با صفحه نمایشی آمولد با اندازه 1.2 اینچ و وضوح 390×390 روانه بازار خواهد شد. همانند نسل قبلی، تراشه اسنپدراگون 1200 در کنار 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران است. به ادعای بلس، امسال حتی ظرفیت باتری هم تغییر نکرده و یک باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این ساعت هوشمند می‌توان به بلوتوث 4.1، جی پی اس، مجموعه‌ای از سنسورها از جمله سنسور ضربان قلب و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

بند ساعت مجددا توسط هواوی طراحی شده است و اصلی‌ترین ویژگی جدید را می‌توان پشتیبانی از سیم کارت eSIM در نظر گرفت. در واقع این قابلیت سال گذشته تنها به نسخه Pro محدود بود، ولی امسال شاهد در نظر گرفتن آن برای مدل پایه نیز هستیم. eSIM به شما اجازه اشتراک‌گذاری یکسان شماره گوشی را می‌دهد تا در صورت جا گذاشتن موبایل خود در منزل، نگران پیام‌ها و تماس‌های دریافتی نباشید.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت در دست نیست.