گوشی آیفون اس ای 2

تصاویر گوشی آیفون اس ای 2 طراحی موبایل جدید اپل را به تصویر می‌کشند

تصاویر جدید گوشی آیفون اس ای 2 (Apple iPhone SE 2) که بر اساس اطلاعات و شایعات فعلی طراحی شده‌اند، ابهامات مربوط به طراحی موبایل جدید اپل را برطرف خواهند کرد. آیفون SE 2 می‌تواند یکی از متفاوت‌‌ترین محصولات سال باشد.

گوشی آیفون اس ای 2 قرار است همانند پرچمدار شرکت اپل، با نمایشگر کم‌حاشیه و بریدگی بالای صفحه تولید شود. به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای نسخه کوچک‌تر آیفون ایکس آماده کنند.

مدت زمان زیادی‌ست که منابع مختلف در رابطه با نسل جدید گوشی آیفون SE سخن می‌گویند. طی سال‌های گذشته، شایعات بسیاری در این زمینه منتشر شد، ولی به نظر می‌رسد حالا ما بیشتر از هر زمان دیگری به معرفی این گوشی هوشمند نزدیک شده‌ایم. طراحی این تلفن هوشمند، بسیار آشناست و نمایشگر بدون حاشیه آیفون اس ای 2 با بریدگی بالای صفحه تکمیل می‌شود. اغلب منابع می‌گویند محصول جدید آمریکایی‌ها سپتامبر سال جاری میلادی در کنار پرچمدار جدید اپل معرفی خواهد شد.

در همین راستا، وب‌سایت “PhoneArena” با تکیه بر رندرهای منتشرشده توسط “Olixar” که شامل تصاویر واقعی از محافظ‌های صفحه می‌شدند، تلاش کرده است طراحی گوشی آیفون اس ای 2 را با طراحی چندین تصویر از آن به تصویر کشد. هرچند، هنوز چند سوال بی‌جواب وجود دارد.

گوشی آیفون اس ای 2

رندرهایی که “Olixar” به اشتراک گذاشت، طراحی ناچ iPhone SE 2 را همانند iPhone X، گرد نشان می‌داد. این در حالی‌ست که تصاویر واقعی از محافظ صفحه نمایش و شماتیک‌های گوشی اپل، از طراحی تیزتر ناچ در آیفون SE 2 خبر داشتند. اگر واقعا تصاویر محافظ‌ها واقعی باشند، آن‌گاه باید خود را برای طراحی متفاوت آماده کنیم. در حقیقت، شکل مستطیلی‌تر ناچ با طراحی جعبه‌ای گوشی هم‌خوانی بیشتری دارد.

احتمال تجهیز گوشی آیفون اس ای 2 به سیستم تشخیص چهره

این‌که مهندسان از کدام حالت استفاده خواهند کرد، فعلا مشخص نیست، ولی همان‌طور که شایعات قبلی هم به وجود سیستم تشخیص چهره Face ID اشاره داشتند، ما اطمینان داریم نمایشگر آیفون جدید با ناچ همراه می‌شود. البته این مورد نیز خود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از آنجایی که در این گوشی خبری از کلید هوم که اسکنر اثر انگشت در آن تعبیه شود، نیست، به احتمال زیاد اهالی کوپرتینو از سیستمی همچون Face ID برای محصول جدیدشان بهره خواهند برد. همین موضوع باز هم جای بحث دارد چرا که بهره‌گیری از سیستم ساده‌تر دوبعدی می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

گوشی آیفون اس ای 2

یکی دیگر از شایعات پیرامون گوشی آیفون اس ای 2، قاب پشتی شیشه‌ای و پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم است. این موضوع با انتشار چندین شایعه تایید شده و چیزی است که در این مرحله، ما هم آن را پیش‌بینی می‌کنیم. مورد دیگری که ما از SE 2 و همه آیفون های آینده اپل انتظار داریم، حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا است. واقعا اینجا هیچ چیز غافلگیرکننده‌ای وجود ندارد و اپل هم در تصمیم خود برای کنار گذاشتن این تکنولوژی بازنگری نخواهد کرد.

گوشی آیفون اس ای 2

شایعه شده است آیفون اس ای 2 دقیقا با همان ابعاد نسل اول، یعنی 123.8 در 58.6 در 7.6 میلی‌متر (4.87 در 2.31 در 0.30 اینچ) ساخته می‌شود. به نظر می‌رسد وزن این گوشی هم با iPhone SE یکسان باشد (113 گرم / 3.99 اونس). البته اینجا بزرگ‌ترین تغییر به فضای بیشتر نمایشگر مربوط می‌شود. با حذف کلید هوم نیز احتمالا در گوشی آیفون اس ای 2 شاهد ژست‌های حرکتی یکسان با آیفون ایکس خواهیم بود.

به جز بخش جلویی، سایر قسمت‌ها همچون آرایش کلیدهای کنترل حجم صدا، دکمه پاور و طراحی جعبه‌ای دست‌خوش تغییر نخواهد شد. اما آیا تغییرات این گوشی تنها به موارد نرم افزاری محدود هستند و ممکن است ما شاهد به‌کارگیری دوربین دوگانه نیز باشیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. واقعا زیباس یه جایی خوندم احتمال قیمتش دوربر ۶۰۰ تا باشه(دلار).البته باعقل جور در نمیاد کمتر از ۷۰۰ تا ۸۰۰ باشه .ولی هیفه قیمت دلار(بگذریم). برا این گوشی باید حداقل ۵ تومن پیاده شیم

  2. این بخوره زمین خورد میشه که

  3. زیبا ترین گوشی که دیدم