هواوی Y7 Prime 2018

هر دو امکان باز کردن قفل با چهره و اثر انگشت در هواوی Y7 Prime 2018

گوشی هواوی Y7 Prime 2018 به هر دو فناوری باز کردن قفل دستگاه با تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت مجهز شده است. در ادامه به بررسی مزایا و ویژگی‌های سیستم تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت در هواوی وای 7 پرایم 2018 می‌پردازیم.

گوشی های هوشمند در زندگی روزمره ما نقش بسیار مهمی دارند و در هرگونه ارتباط اجتماعی ما به عنوان یک دستیار حضور دارند. به همین دلیل لازم است برای اطمینان از امنیت اطلاعات ما، گوشی های هوشمند از رمزنگاری‌های مختلف استفاده ‌کنند.

در ابتدا، ما رمزهای عبور را ایجاد کردیم تا گوشی‌هایمان را باز کنیم که فرایندی بسیار پیچیده بود. بعدها، اثرانگشت برای باز کردن دستگاه ظاهر شد. این روش، باز کردن قفل گوشی را بسیار امن‌تر و آسان‌تر کرد. پس از آن، گوشی‌های FullView Display با قیمت‌های مختلف در رده‌بندی متفاوت عرضه شدند. نمایشگرهای بزرگ‌تر و نسبت بالای صفحه‌نمایش به بدنه، باعث شد سنسور اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل شود.

این فناوری جدید در صفحه نمایش مقدمات یک راه جدید برای باز کردن قفل گوشی هوشمند را فراهم کرد که تعداد بیشتری از سازندگان گوشی های هوشمند به سمت این نوآوری کشیده شدند.  همانند اسکنر اثر انگشت و عنبیه، باز شدن قفل گوشی با تشخیص چهره کاربر نیز به عنوان یک روشی بیولوژیکی منحصربه‌فرد شناخته می‌شود. برخلاف گذرواژه‌ها، ویژگی‌های بیولوژیکی ما منحصربه‌فرد بوده و در طول زندگی ثابت است. استفاده از روش‌های بیولوژیکی می‌تواند سرعت باز شدن دستگاه را به مراتب افزایش دهد و راحتی بیشتری فراهم کند.

گوشی هواوی Y7 Prime 2018

در نیمه دوم سال 2017، اپل آیفون X را معرفی کرد و برای اولین بار از Face ID به جای Touch ID استفاده کرد. این فرایند سرعت بیشتری دارد و کاربر می‌تواند تعامل بهتری با دستگاه داشته باشد. پس از آن، شرکت‌های بیشتری از جمله هواوی به سراغ این فناوری رفته و دستگاه‌هایی مانند هواوی پی 20 (Huawei P20)، هواوی میت آر اس پورشه دیزاین (Porsche Design Huawei Mate RS) و هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) از روش تشخیص چهره برای باز کردن دستگاه استفاده کردند.

باز کردن چهره بسیار سریع و راحت است اما شرکت‌های مختلف در دستگاه‌ها از یک روش واحد استفاده نمی‌کنند. سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 از اسکنر اثرانگشت استفاده می‌کند. OPPO A83 از ویژگی باز کردن توسط چهره استفاده می‌کند و به صورت کامل اثرانگشت را رد می‌کند که به اندازه کافی، مناسب نیست.

هواوی Y7 Prime 2018 ؛ یک گوشی میان رده استثنایی

گوشی هواوی وای 7 پرایم 2018 (Huawei Y7 Prime 2018) یک استثنا در گوشی‌های Entry Level است که از هر دو فناوری تشخیص چهره و تشخصی اثر انگشت به صورت همزمان در یک گوشی بهره می برد. Huawei اولین سازنده گوشی است که این فناوری‌های جدید را به گوشی‌های اقتصادی خود آورده است. هواوی Y7 Prime 2018 به عنوان یک گوشی اقتصادی از فناوری تشخیص چهره و سنسور اثرانگشت برای باز کردن قفل دستگاه استفاده می‌کند که احساس امنیت بیشتری را به کاربر القا می‌کند و به او آزادی عمل بیشتری برای انتخاب شیوه مد نظر خود برای باز کردن قفل گوشی می‌دهد.

از سوی دیگر، Huawei حسگر اثرانگشت را در پشت دستگاه قرار داده است. صفحه نمایش 5.99 اینچ FullView در جلوی دستگاه به صورت کامل یکدست و بسیار زیبا طراحی شده است. در نتیجه، کاربران می‌توانند از یک دید گسترده و لذت‌بخش استفاده کنند و در عین حال، از اثرانگشت برای باز کردن دستگاه استفاده کنند. از سوی دیگر، گوشی می‌تواند ویژگی‌های صورت کاربران را تشخیص دهد و بر اساس الگوریتم تشخیص چهره به صورت هوشمند، ردیابی کاربر را انجام دهد. این دستگاه می‌تواند با استفاده از قفل چهره کمتر از 900 میلی‌ثانیه باز شود، که تنها با لمس کلید پاور دستگاه فعال خواهد شد.

گوشی هواوی Y7 Prime 2018

به صورت کلی ترکیب این دو مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بدین ترتیب کاربران با استفاده از اثر انگشت در پشت دستگاه و یا ویژگی‌های تشخیص چهره بنا بر تمایل خود می‌توانند قفل دستگاه را باز کنند. این دو تکنولوژی یکدیگر را تکمیل می‌کنند و کاربران می‌توانند هر چیزی که دوست دارند به راحتی انتخاب کنند.

این را نباید فراموش کرد که سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه یک تجربه فوق‌العاده را به شما می‌دهد. شما می‌توانید با لمس آن در دوربین، تصویر خود را ثبت کنید و در عین حال با ژست‌های حرکتی مختلف صفحات را جابه‌جا کنید و یا به نوار اعلانیه دسترسی داشته باشید.

گوشی‌های اقتصادی به مدت طولانی بدون هیچ ویژگی جدید و هیجان انگیزی دیده شده‌اند. هواوی Y7 Prime 2018 یک اتفاق جدید در گوشی‌های این سری است که با صفحه نمایش 5.99 اینچی بزرگ، دوربین عقب دوگانه،  فلاش خودکار، اندروید 8 اوریو و مهم‌تر از همه فناوری تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت آن را به نسبت رقبا کاملا متمایز کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه رنگ خنده داریی

  2. مثلا به چه کار دم میاد هر دوتاش؟؟