گوشی نوبیا زد 18

رکوردشکنی گوشی نوبیا زد 18 در بنچمارک AnTuTu

گوشی نوبیا زد 18 (Nubia Z18) پیش از معرفی در سایت بنچمارک گیری AnTuTu‌ رویت شد. پرچمدار سال 2018 نوبیا موفق به رکوردشکنی و ثبت بالاترین امتیاز کسب شده از این سایت، در بین تمامی گوشی های پرچمدار شده است.

گوشی های پرچمدار بزرگی طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. کمپانی اچ تی سی قرار است نخستین روزهای خرداد ماه از پرچمدار جدید خود به نام اچ تی سی یو 12 پلاس پرده برداری کند و شیائومی نیز احتمالا طی روزهای آینده از گوشی پرچمدار جدید خود با نام شیائومی می 8 پرده بگشاید. اما یکی از عجیب‌ترین و شاید جذاب‌ترین این پرچمدارها محصولی تحت برند نوبیا باشد. نام این گوشی نوبیا زد 18 است.

نوبیا ماه گذشته از گوشی نوبیا زد 18 مینی خود پرده برداری کرد، پس جای تعجب نیست که حالا آن‌ها خودشان را برای معرفی نسخه‌ی اصلی این گوشی آماده کنند. حال گوشی نوبیا زد 18 زودتر از مراسم معرفی خودش در سایت بنچمارک گیری AnTuTu رویت شده و امتیاز بسیار قابل توجهی را به ثبت رسانده است.

بنچمارک آنتوتو گوشی نوبیا زد 18

گوشی نوبیا زد 18 موفق به کسب امتیاز 280085 از سایت AnTuTu شده است. این امتیاز بالاتر از شیائومی می میکس 2 اس (273741) و ایسوس زنفون 5 زد (274499) بوده است که هر دو نظیر زد 18 از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام قدرت می‌گیرند. این گوشی چینی همچنین از یک رم 8 گیگابایتی نیز برخوردار است.

مشخصات گوشی نوبیا زد 18

به لطف دریافت تاییدیه تنا، حالا ما می‌دانیم که گوشی نوبیا زد 18 از یک نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح 1080×2160 پیکسل برخوردار است که در اصل سومین نسل نمایشگرهای تمام صفحه شرکت نوبیا محسوب می‌شود. یک ماژول دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی این گوشی نقش خواهد بست که سنسور اصلی آن 24 مگاپیکسلی خواهد بود بر روی این قاب ما می‌توانیم یک اسکنر اثر انگشت را نیز بیابیم. برای عاشقان سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلو قرار دارد.

در انتها باید به حضور یک باتری 3350 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی اشاره کرد که وظیفه‌ی تامین انرژی لازم برای یک روز استفاده کردن از گوشی بدون نیاز به شارژ دوباره را بر عهده خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تمامشون کشکه اصلا برنامه بنچمارک انتوتو کشکه ساخته خود چینه معلومه مال خوشونو کاری کردن بالاتر نشون بده راست میگن برن بنچمارک اصلی تست کنن