والپیپرهای رسمی وان پلاس 6

دانلود همه والپیپرهای رسمی وان پلاس 6

والپیپرهای رسمی وان پلاس 6 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. “Hampus Olsson” یک بار دیگر والپیپرهای هنری که خود مسئول طراحی آنها بوده را در اختیار همگان قرار داده است.

والپیپرهای رسمی وان پلاس 6 که به صورت پیش‌فرض در این تلفن هوشمند استفاده شده است، به صورت عمومی منتشر شد. در ادامه می‌توانید والپیپرهای OnePlus 6 را دانلود کنید.

“Hampus Olsson” از زمان عرضه گوشی وان پلاس 2 مسئولیت طراحی والپیپرهای اصلی محصولات این شرکت چینی را بر عهده دارد. این هنرمند در وب‌سایت شخصی خود اعلام کرد که مدیران از او خواسته بودند تصاویر جدید را در عین هنرمندانه‌ بودن، به گونه‌ای که جذابیت آنها تحت تاثیر قرار نگیرند. ساده‌تر طراحی کند. به علاوه، او اعلام کرد که این طرح‌های جدید یادآور والپیپرهایی هستند که در سال 2015 برای وان پلاس 2 طراحی کرده بود.

توضیحاتی که من از وان پلاس دریافت کردم، نیاز به رویکردی ساده‌تر ولی هم‌چنان هنرمندانه را بیان می‌کرد. برای پیش‌کش واضح نمایشگر بدون حاشیه [گوشی] بدون آن‌که مزاحمتی برای آیکون های هوم اسکرین ایجاد شود، من پنج والپیپر پرطراوت، ساده و ملایم را ساخته‌ام که امیدوارم در استفاده طولانی‌مدت از آنها لذت ببرید.

افرادی که مایلند نسخه Never Settle این تصاویر را همراه با نسخه‌های 2K و 4K دانلود کنند، می‌توانند از این لینک استفاده کنند.

والپیپرهای رسمی وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. انگار دادن دست بچه دوساله کشیده چیه این