تلویزیون های QLED

با تلویزیون های QLED سامسونگ از تماشای مسابقات تیم محبوبتان لذت ببرید

با تلویزیون های QLED سامسونگ می‌توانید هیجان مسابقات ورزشی را مانند تماشاچیان کنار زمین تجربه کنید. سری جدید این تلویزیون‌ها با داشتن تصاویری فراگیر و باکیفیت، تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای فوتبال را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هر ورزشی علاقه‌مندان خاص خودش را دارد. از المپیک تا لیگ‌هایی مانند بسکتبال، کریکت و راگبی. همه دوست دارند مسابقات را از کنار زمین ببینند و کسانی هم که موفق به گرفتن بلیط نمی‌شوند، معمولا پای تلویزیون میخکوب هستند. فوتبال هم از جمله ورزش‌هایی است که انبوهی از تماشاگران را کنار هم می‌نشاند، ورزشی که علاقه به آن مرز، طبقه اجتماعی و ملیت نمی‌شناسد و بخش اعظم این هواداران از پشت صفحه تلویزیون بازی تیم‌هایشان را تماشا کرده و برایش هورا می‌کشند. به این شکل است که علاقه به یک تیم می‌تواند افرادی از گروه‌های مختلف را نزدیک‌تر از همیشه در کنار هم جمع‌ کند.

تلویزیون های QLED

رویای آن که همه این علاقه‌مندان بتوانند هیجان بازی را همانند تماشاچیان کنار زمین تجربه کنند، اکنون با سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ تحقق پیدا کرده است. حالا شما می‌توانید اتاق نشیمن‌ خانه‌تان را به استادیوم تبدیل کرده و مسابقات فوتبال یا هر ورزش دیگری را با همان هیجان کنار زمین تجربه کنید. اندازه 55 ، 65 و 75 اینچی این محصولات هم تضمین‌ می‌کند که تجربه‌ای رنگی‌تر و فراگیرتر از همیشه از تماشای مسابقات داشته باشید.

یک تجربه واقعا فراگیر

همه تلویزیون‌های QLED تصویری واقعا فراگیر را تولید می‌کنند که با کمک موتور پردازشگر Q این محصولات، تمامی مشکلات معمول در دیگر تلویزیون‌های بزرگ مثل نویز یا پریدن تصویر هم در آن رفع شده است. همین قابلیت باعث می‌شود این تلویزیون های سامسونگ در مقایسه با دیگر تلویزیون‌های بزرگ، کیفیت تصویر برتری داشته باشند و حرکت‌های تند مسابقه در زمان به ثمر رسیدن یک گل هم کاملا روان و واقعی به بیننده نشان داده شود.

تلویزیون های QLED

کیفیت تصویر بی‌نظیر

تمایز واقعی تلویزیون های QLED سری 2018 با هر تلویزیون دیگری در بهره‌مندی آن از فناوری منحصربه‌فرد کوانتوم دات است که امکان نمایش 64 برابر طیف رنگ بیشتر را نسبت به تلویزیون‌های معمولی فراهم می‌کند. در کنار این، رزولوشن تصویر 4K واقعی در این تلویزیون تنها از سه رنگ اصلی RGB یعنی سبز، قرمز و آبی استفاده می‌کند و برخلاف برخی از تلویزیون‌های موجود در بازار که تحت عنوان WRGB یا تلویزیون 4 پیکسلی ارائه می‌شوند فاقد پیکسل اضافی W یا سفید است. این ویژگی‌ها در کنار قابلیت پنل ضد انعکاس نور (فوق مشکی) تلویزیون های QLED را به کلکسیونی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد تبدیل کرده است.

تلویزیون های QLED

به همه این ویژگی‌های جذاب، روشنایی 1500 نیت (Nit) را هم اضافه کنید. همان‌طور که احتمالا می‌دانید واحد سنجش روشنایی در صنعت تلویزیون نیت (Nit) هست که معادل روشنایی ایجاد شده توسط یک شمع روشن می باشد. این یعنی قابلیت نمایش کوچکترین جزئیات تصویر در روشن‌ترین و تاریک‌ترین تصاویر که باعث می‌شود تماشای مسابقات ورزشی برای شما لذتبخش‌تر از همیشه باشد.

طراحی زیبا

چه بر روی میز چه به صورت نصب دیواری، تلویزیون های QLED سامسونگ بی‌نظیر به چشم می‌آیند. دلیل این موضوع هم ساده است، ویژگی‌های منحصربه‌فرد به کار رفته در طراحی این تلویزیون باعث می‌شود تا بتوانید بی‌شباهت به سایر تلویزیون‌ها، تلویزیون باریک و بدون قاب QLED را همچون یک قاب عکس مماس بر دیوار نصب نمایید و به جای اتصال چندین و چند کابل از دستگاه‌های جانبی تنها یک کابل نامرئی 2 میلی‌متری را به آن متصل کنید. این یعنی آن شلوغی سیم‌های اطراف تلویزیون از بین رفته و تنها چیزی که شما می‌بینید تصویر مسابقه تیم محبوب‌تان است.

فصل مسابقات ورزشی که همه منتظرش بودیم نزدیک است. وقت آن است که همه کنار هم تیم محبوب‌مان را تشویق و پیروزی‌اش را تماشا کنیم و چه بهتر که همه این کارها را در اتاق راحت خانه خودمان انجام دهیم!

ویدیوی تبلیغاتی جدید تلویزیون های QLED سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه