گوشی بدون حاشیه ویوو اپکس

تولید انبوه گوشی بدون حاشیه ویوو اپکس به زودی کلید می‌خورد

هنگامی که اسفند ماه گذشته، گوشی بدون حاشیه ویوو اپکس (Vivo Apex) در کنگره جهانی موبایل به نمایش در آمد نظر بسیاری را به خود دوخت. حالا این گوشی با نمایشگر تقریباً بدون حاشیه در راه تولید تجاری قرار دارد.

گوشی بدون حاشیه ویوو اپکس ظاهراً زودتر از آنچه که تصور می‌شد از یک گوشی صرفا مفهومی به یک محصول تجاری و قابل دسترس برای علاقه‌مندان بدل خواهد شد. اما این محصول چه زمانی معرفی می‌شود؟

زمان معرفی گوشی بدون حاشیه ویوو اپکس

کمپانی ویوو خود را برای برگزاری مراسمی در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد) در شهر شانگهای آماده می‌کند و گمان می‌رود که در این رویداد، نمونه‌ی قابل عرضه به بازار گوشی اپکس به طور رسمی معرفی شود.

گوشی بدون حاشیه ویوو اپکس

این فرضیه از پوستر تبلیغاتی انتشار یافته توسط کمپانی چینی نشات می‌گیرد که در آن یک گوشی هوشمند با ظاهری مشابه اپکس و دوربین سلفی پریسکوپی به تصویر کشیده شده است. سرنخ بعدی به اظهارات سران ویوو در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018 مربوط می‌شود که از ورود اپکس به چرخه‌ی تولید انبوه در اواسط سال جاری میلادی خبر داده بودند.

صفحه نمایش مدل مفهومی ویوو اپکس از بالا و دو طرف تنها 1.8 میلی‌متر و از پایین تنها 4.3 میلی‌متر حاشیه دارد بنابراین اپکس را باید نزدیک‌ترین نامزد برای تحقق رویای ظهور یک گوشی هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه دانست.

این نمایشگر 5.99 اینچی اولد (OLED) رزولوشن +Full HD دارد و اسکنر اثر انگشت نیز در آن ادغام شده است.