ایسر اسپین 15 و اسپین 13

کروم بوک های ایسر اسپین 15 و اسپین 13 معرفی شدند

کروم بوک های ایسر اسپین 15 (Acer Spin 15) و ایسر اسپین 13 (Acer Spin 13) معرفی شدند. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت کروم بوک های جدید ایسر آشنا شوید.

لپ تاپ های هیبریدی روز به روز در حال محبوبیت بیشتری هستند و معمولا با هدف کاربرانی طراحی می‌شوند که می‌خواهند در یک دیوایس واحد، یک تبلت و یک لپ تاپ را به همراه داشته باشند. اگر این همان چیزی است که شما هم علاقه‌مند هستید، خبر خوب این که کمپانی ایسر ساعاتی پیش از جدیدترین لپ تاپ های هیبریدی خود پرده برداری کرده است.

مشخصات ایسر اسپین 15 و اسپین 13

ایسر اسپین 15 و ایسر اسپین 13 دو کروم بوک جدید کمپانی ایسر هستند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد. از نظر مشخصات فنی، شما می‌توانید دو نمایشگر 15.6 و 13.5 اینچی را بر روی قاب جلویی آن‌ها بیابید. اما از نظر مشخصات مدل 13 اینچی از وضوح +Full HD و ایسر اسپین 15 از وضوح استاندارد Full HD برخوردار است. بنابراین شما باید نسبت به نیازهایتان یکی از این دو مدل را به دلخواه خریداری کنید.

ایسر اسپین 15 و اسپین 13

در زیر قاب، ایسر اسپین 15 ارائه کننده طیف وسیعی از پردازنده‌های ساخت اینتل است که با پیکربندی رم 4 یا 8 گیگابایتی همراه حافظه 32 یا 64 گیگابایتی به عرضه درخواهد آمد. مشخصات ایسر اسپین 13 نیز با یک پردازنده Intel Core i3-8130U همراه است و تا 16 گیگابایت رم همراه حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی را پشتیبانی می‌کند.

ایسر اسپین 15 و اسپین 13

همانطور که گفته شد، این دو لپ تاپ کروم بوک هستند و از سیستم عامل کروم گوگل بهره می‌برند. این بدان معناست که اگر شما قابلیت‌های کاملی همچون لپ تاپ های ویندوزی را از آن‌ها انتظار دارید یا نیازمند اجرای نرم افزارهای ویندوزی هستید، آن‌ها گزینه‌های مناسبی برای شما نخواهند بود. اما اگر به دنبال خرید لپ تاپ‌هایی برای تنها ناوبری در اینترنت، مشاهده‌ی ویدیوها و یا انجام برخی امور ساده نظیر تایپ کردن هستید، کروم بوک ها گزینه‌های خوبی برای یک خرید ارزان هستند.

قیمت ایسر اسپین 15 و اسپین 13

قیمت مدل 13 اینچی کروم بوک ایسر اسپین اعلام نشده است، اما ایسر اسپین 15 قرار است با قیمت 449 دلار از چند هفته آینده به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*