مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس

مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس ؛ اولین نمایشگر گیمینگ با HDR 1000

مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس ، نخستین نمایشگر گیمینگ جهان با استاندارد Display HDR 1000 است که به تازگی به صورت عمومی عرضه شده است. در ادامه با ویژگی‌های این نمایشگر قدرتمند و پرچمدار آشنا می‌شوید.

خط تولید گیمینگ ایسوس، ابر نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG27UQ را برای عرضه عمومی در دسترس قرار داد. مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس که نخستین نمایشگر گیمینگ جهان با با استاندارد DisplayHDR 1000 شناخته می‌شود، دارای پنل 27 اینچی با تفکیک‌پذیری 4K UHD و فناوری G-SYNC HDR با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است. ROG Swift PG27UQ نخستین نمایشگری است که توانسته گواهی DisplayHDR 1000 را برای کیفیت HDR کسب کند تا این پرچمدار بتواند قدرت ایسوس را در عرصه طراحی و تولید نمایشگرهای گیمینگ به رخ سایرین بکشاند!

ویژگی‌های مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس

محتوای 4K UHD با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و NVIDIA G-SYNC

مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس جزو نخستین نمایشگرهایی است که امکان اجرای محتوای 4K UHD با رزولوشن 3840 در 2160 را در نرخ تازه‌سازی 144 هرتز برای گیمرهایی که خواهان تصاویر بسیار شفاف، واضح در نرخ فریم بالا هستند، فراهم سازد. علاوه پنل پیشرفته، PG27UQ با فناوری NVIDIA® G-SYNC عرضه شده که حاصل آن تصاویری کامل و بدون هیچ‌گونه اثر پارگی در صحنه‌های اکشن است.

HDR به همراه فناوری کوانتوم دات

نمایشگرهای مبتنی بر HDR یا NVIDIA G-SYNC High Dynamic Range از بازه گسترده روشنایی نزدیک به دید انسان در تولید تصویر استفاده کرده و علاوه بر آن طیف رنگ بیشتری را نسبت به نمایشگرهای عادی ایجاد می‌کنند. مانیتورهای G-SYNC HDR عملکردی فراتر از نمایشگرهای معمولی از خود به نمایش می‌گذارند و امکان ایجاد روشنایی حداکثر 1000cd/m2 را برای پنل مهیا می‌سازند که این میزان چندین برابر پنل‌های رایج است. ای ای دی‌های backlight این نمایشگر 384 ناحیه را کنترل کرده و کنتراستی بسیار بالا برای تصویر ایجاد می‌کند که نتیجه آن ایجاد نمای طبیعی در محیط‌های تاریک است. علاوه بر آن گیمرها از کابل ویژه اتصال HDR برای کنسول‌ها هم می‌توانند استفاده کنند تا این حس بی‌نظیر را در کنسول‌های سازگار با محتوای 4K HDR داشته باشند.

مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس

مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس نخستین و تنها نمایشگر گیمینگ در جهان است که دارای گواهی DisplayHDR 1000 است و این میزان کیفیت HDR شامل روشنایی، طیف رنگ و عمق بیت‌های رنگی در پنل است که عملکرد این نمایشگر را صرفا به گیمینگ محدود نمی‌کند، بلکه حرفه‌ای‌های دنیای تولید محتوا نیز از علاقه‌مندان این نمایشگر هستند. PG27UQ به طور پیش‌فرض با رنگ پیش-کالیبره شده عرضه می‌شود که دقت دلتا ای (Delta-E) آن کمتر از 3.0 بوده و این نمایشگر رده حرفه‌ای از طیف رنگ 97% DCI-P3 / 99% AdobeRGB پشتیبانی کرده که DCI-P3 25 درصد بازه رنگی بیشتری را نسبت به حالت sRGB در نمایشگر ایجاد می‌کند.

ظاهری درخور گیمرها، ساخته شده برای ماراتن‌های نفس‌گیر

مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس با طراحی ویژه خود، حس غرور گیمرها را برای داشتن یک پرچمدار واقعی بر می‌انگیزد. با نورپردازی محیطی Aura Sync و امضای نورانی ویژه روی میز طرحی مدرن و جذاب به محیط گیمینگ شما می‌بخشد. اما این همه ماجرا نیست! یک پروژکتور دیگر در پشت پایه نمایشگر، نشان ROG را بر روی دیوار پشت نمایشگر می‌تاباند تا حس داشتن یک ROG به تمام معنا در محیط القا شود.

PG27UQ ایسوس برای حفظ سلامت گیمرها از سیستم هوشمند بررسی نور محیط و تنظیم میزان شدت نور استفاده می‌کند و گواهی TÜV Rheinland برای کاهش نور آبی مضر به همراه ویژگی Flicker-Free ایسوس، از چشمان گیمرها در طولانی‌مدت محافظت می‌کند. علاوه بر آن‌ها از لحاظ فیزیکی هم این نمایشگر امکان تغییر ارتفاع، زاویه گردش نیز در پنل آن نهادینه شده تا راحتی استفاده در همه حال حفظ شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما که فعلا با یه مانیتور اچ دی داریم میگذرونیم

  2. همین بازی ها شما رو از ادم بودن انداخته
    شما رو از دین انداخته
    شما رو بیغیرت کردن

  3. واو واقعا ارزوی داشتن یکی از اینارو دارم
    امید وارم روزی برسه که با کار کردن و خدماتی که انجام میدی برای اجتماع بتونیم وضع رفاهی خوبی داشته باشیمو از خریدنش حداقل احتیاجات و علایق زندگی محروم نمونیم