تصاویر پرندگان

تصاویر پرندگان زیبا و نادر حیات وحش: Angry Birds در دنیای واقعی

اگر دوست‌دار حیات وحش هستید تماشای این مجموعه‌ زیبا از تصاویر پرندگان را که توسط یک عکاس فنلاندی به ثبت رسیده‌اند از دست ندهید. جالب اینکه بسیاری از سوژه‌های این آلبوم عکس شما را به یاد شخصیت‌های بازی انگری بردز (Angry Birds) خواهند انداخت.

اوسی سارینن (Ossi Saarinen) در زمینه عکاسی طبیعت فعالیت دارد و تاکنون بسیاری از حیوانات وحشی طبیعت بکر فنلاند را سوژه‌ی عکس‌های خود قرار داده؛ اما ثبت تصاویر پرندگان زیبا و نادر، تخصص این عکاس است. لحظات زیبایی که از دریچه دوربین او شکار شده‌اند آلبوم عکس بی‌نظیری را پدید آورده‌اند که شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

برخی از این پرندگان به مانند شخصیت‌های بازی انگری بردز چهره‌ای عبوس دارند اما در عین حال جذاب و بامزه‌اند و کمتر کسی با تماشای آن‌ها عاشقشان نمی‌شود. از پرندگانی با دم بسیار بلند تا پرهای پرپُشت و رنگارنگ همانند مدل‌هایی حرفه‌ای در عکس‌های اوسی حضور دارند و هر یک معرف شخصیت خاص خود هستند. کپشن‌های گهگاه شوخ طبعانه‌ی اوسی نیز جذابیت عکس‌های او را دوچندان می‌سازند.

البته ثبت چنین عکس‌های منحصر به فردی ممکن نخواهد بود مگر توسط شخصی که عاشق طبیعت باشد. «اوسی سارینن» برای شکار هر یک از تصاویر چندین ساعت را صبورانه در جنگل‌های سردی که که گاهی دمای هوا در آن‌ها به کمتر از منفی 20 درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد می‌گذراند و به امید حضور مدل‌های بعضاً خجالتی خود می‌نشیند.

این عکاس علاوه بر تصاویر پرندگان ، ثبت عکس‌های زیبایی از حیوانات دیگر به خصوص توله‌های بامزه‌ی روباه، راکون، سنجاب و سگ‌ها را نیز در کارنامه هنری خود دارد و امیدوار است با به اشتراک گذاشتن چنین عکس‌هایی، هم بتواند برای لحظه‌ای لبخند را بر لب مخاطبان خود بنشاند و هم الهام بخش مردم برای حافظت بیشتر از طبیعت و حیات وحش باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تفه به شرافت این امریکایی های که این پرنده هار شکار میکنن

  2. ببین خدا چی خلق کرده