شماتیک لنوو زد 5

معرفی لنوو زد 5 با نمایشگر بدون حاشیه تا یک هفته‌ی آینده

هفته گذشته قائم مقام تشکیلات لنوو، نوید معرفی لنوو زد 5 (Lenovo Z5) در روزهای پیش رو را داد. حالا چانگ چنگ تاریخ دقیق این رویداد را نیز آشکار ساخته و هفته آینده باید منتظر رونمایی از این پرچمدار ساختارشکن باشیم.

با مشخص شدن تاریخ معرفی لنوو زد 5 به زودی با چهره واقعی آن آشنا خواهیم شد. پیش‌تر نسبت رکوردشکن نمایشگر به بدنه‌ی این گوشی بدون حاشیه، بسیار خبرساز شده بود و تصاویری شماتیک یا نصفه و نیمه از آن مدام در شبکه اجتماعی چینی ویبو دست به دست می‌شد. حالا به نقل از «چانگ چنگ» قائم مقام کمپانی لنوو، تاریخ رونمایی از آن 5 ژوئن تعیین شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در پوستر انتشار یافته برای این مراسم، پرچمدار جدید کمپانی چینی در تاریخ پانزدهم خرداد ماه در سالن همایش‌های آکادمی فیلم پکن و ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

معرفی لنوو زد 5

این مقام مسئول پیش‌تر نیز با انتشار پستی عرضه‌ی گوشی لنوو زد 5 را دنباله‌ای بر گوشی های زد 1، اج، زد 2 و زد 2 پرو برند ZUK (یکی از زیرشاخه‌های لنوو) توصیف کرده بود. او همچنین تلاش شبانه‌روزی همکاران و حمایت طرفداران را عامل اصلی اتمام مراحل آماده‌سازی زد 5 در این بازه زمانی دانسته است.

از اطلاعات نیمه‌رسمی انتشار یافته درباره مشخصات این پرچمدار باید به نسبت 95 درصدی نمایشگر به بدنه‌ی آن اشاره کنیم که در بین رقبا بی‌نظیر است. همچنین گفته شده که شارژ باتری دستگاه در حالت آماده به کار ماندگاری چشمگیر 45 روزه خواهد داشت و از ظرفیت غیرقابل باور 4 ترابایتی حافظه داخلی آن نیز سخن به میان آمده است. همچنین چانگ چنگ به 4 پیشرفت عمده‌ی تکنولوژیکی و وجود 18 تکنولوژی ثبت شده در لنوو زد 5 اشاره کرده که احتمالا اکثر آن‌ها در رابط کاربری گوشی نمود پیدا خواهند کرد.

مدتیست که کمپانی لنوو اقبال گذشته‌ در بازار موبایل چین را از دست داده و امیدوار است بتواند با معرفی لنوو زد 5 ورق را برگرداند.