تیزر جدید شیائومی

انتشار تیزر جدید شیائومی به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس شرکت

تیزر جدید شیائومی به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس این کمپانی چینی و در آستانه معرفی گوشی هوشمند Mi 8 منتشر شد. آیا کاربران باید خود را برای اتفاقی مهم در رویداد شیائومی آماده کنند؟

تیزر جدید شیائومی پیش از برگزاری رویداد رونمایی از گوشی Mi 8 و دستبند هوشمند Mi Band 3 پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. به نظر می‌رسد چینی‌ها با جشن گرفتن هشتمین سالگرد تاسیس شرکت، برنامه‌های بسیار جذابی برای کاربران دارند.

سال گذشته، شیائومی هفتمین سالگرد تاسیس شرکت را طی مراسمی بزرگ و با حضور همه هفت بنیان‌گذارش، به خاطر موفقیتی که امروزه در این راه به آن رسیده‌اند، جشن گرفت. حال انتظار می‌رود هشتمین سالگرد تاسیس این کمپانی چینی حتی بزرگ‌تر از قبل باشد. شیائومی قرار است فردا با برگزاری رویدادی مهم در شهر شنژن، از چندین محصول جدید پرده بردارد.

ویدیویی که اخیرا در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شده است، علی‌رغم مدت زمان کوتاه خود، فعالیت‌های گذشته این شرکت و محصولات متنوع آنها همچون کیف مخصوص، لامپ LED، قفل هوشمند، یخچال، دوربین و توستر را به تصویر می‌کشد. اگرچه در این ویدیو گوشی Mi 8 نمایش داده نمی‌شود، ولی احتمالا این تلفن هوشمند، دیگر محصول مهم شیائومی در طول فعالیت آن محسوب خواهد شد.

تا به امروز بسیاری از اطلاعات مربوط به طراحی و مشخصات فنی شیائومی می 8 از طریق منابع مختلف لو رفته است؛ به همین جهت ما کم و بیش با این تلفن هوشمند آشنا هستیم. این موبایل پرچمدار به صفحه نمایشی 6.2 اینچی با بریدگی بالای صفحه مجهز می‌شود و تراشه اسنپدراگون 845 در کنار حداکثر 8 گیگابایت رم، به عنوان قلب تپنده در خدمت کاربران خواهد بود. برای ثبت تصاویر، دوربین پشتی میزبان یک سنسور 20 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 و یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 است و علاقه‌مندان به عکاسی سلفی هم می‌توانند از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این موبایل جدید می‌توان به یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و همین‌طور سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی و انیموجی اختصاصی اشاره کرد.

علاوه بر Mi 8، به نظر می‌رسد سازندگان از یک گوشی دیگر با نام Mi 8 SE به عنوان نسخه مخصوص این تلفن هوشمند هم پرده‌برداری خواهند کرد. می 8 اس ای از تراشه اسنپدراگون 710 قدرت خواهد گرفت و این یعنی موبایل پیش رو یک پرچمدار نخواهد بود. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جدید را تماشا کنید.

تیزر جدید شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. پس واسه همینه که خبری از می 7 نشد مستقیم رفتن سراغ می 8

  2. شوروش در اوردن

  3. چند بار هشتیم سالگرد مسخرشونو جشن میگیرن ؟؟