تصاویر جدید شیائومی می 8

تصاویر جدید شیائومی می 8 حکایت از شباهت زیاد آن به آیفون ایکس دارند

در حالی که تا زمان معرفی رسمی پرچمدار نیمه اول سال 2018 شیائومی زمان زیادی باقی نمانده، تصاویر جدید شیائومی می 8 فاش شده‌اند که نشان از شباهت بسیار آن به محصولات اپل دارند.

به نظر می‌رسد کپی‌برداری از طرح موفق اپل در طراحی آیفون ایکس تمامی نخواهد داشت و در جدیدترین کپی‌برداری کمپانی‌ها، شاهد شباهت بی‌بدیل پرچمدار آتی شیائومی به آیفون ایکس هستیم. زبان طراحی شیائومی می 8 تنها در موارد جزئی با زبان طراحی اپل تفاوت دارد و بخش اعظم طراحی این گوشی مستقیما از آیفون ایکس الهام گرفته شده است.

تصاویر جدید شیائومی می 8

متاسفانه تصاویر جدید شیائومی می 8 تنها از پنل جلویی گرفته شده‌اند و هنوز عکس کاملی از پنل پشتی این گوشی منتشر نشده، اما با این وجود تقریبا از طراحی این گوشی مطلع هستیم. در نمای جلویی شیائومی Mi 8 شاهد همان بریدگی معروف در بالای صفحه هستیم که در بیشتر گوشی‌های اندرویدی فراگیر شده است. اندازه این بریدگی بزرگ بوده و تقریبا به اندازه آیفون ایکس است. در طرفین نمایشگر، حاشیه‌های بسیار کمی وجود دارند اما در پایین صفحه، باز هم شاهد حاشیه نسبتا باریکی هستیم که بی‌شباهت به پرچمداران سامسونگ نیست. احتمال می‌رود چینی‌ها در بریدگی بالای نمایشگر سنسوری برای تشخیص چهره گنجانده باشند و در این صورت، می 8 تبدیل به اولین گوشی اندرویدی صاحب چنین سنسوری خواهد بود. با توجه به تصاویر جدید شیائومی می 8 نمی‌توان دریافت پنل نمایشگر از چه نوعی است، اما به احتمال زیاد از نوع OLED خمیده خواهد بود.

طبق شایعات، در پنل پشتی سنسورهای دوربین به حالت عمودی قرار گرفته و در میان دو لنز آن، یک LED برای فلش در نظر گرفته شده است، درست همانند آیفون ایکس. همچنین گفته می‌شود سنسور تشخیص اثر انگشت نیز روی قاب پشتی تعبیه شده تا تمامی کاستی‌های آیفون ایکس در شیائومی می 8 جبران شوند.

پرچمدار آتی شیائومی مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 خواهد بود که به انتخاب کاربر با 6 یا 8 گیگابایت رم همراه است. همچنین حافظه ذخیره‌سازی دستگاه می‌تواند تا 128 گیگابایت باشد. چینی‌ها سنسوری 16 مگاپیکسلی را به عنوان سنسور اصلی و سنسور 20 مگاپیکسلی دیگر را به عنوان سنسور ثانویه دستگاه مورد استفاده قرار داده‌اند و همچنین در پنل جلویی شاهد سنسور 16 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی خواهیم بود. نسخه 8.1 از سیستم عامل اندروید اوریو به صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب خواهد بود.

گرچه شیائومی هنوز اطلاعاتی درباره قیمت می 8 و بازارهای فروش آن منتشر نکرده، اما شایعات می‌گویند پرچمدار آینده چینی‌ها در مصر، فرانسه، هند، ایتالیا، روسیه، اسپانیا، تایلند و ویتنام به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام می دونم ربطی نداره
    لطفا یه مقایسه کامل بین نوا 3 ای و میت 10 لایت بزارین

  2. بدبختا از روی هم اسکی میرن