لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 15

نسل جدید لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 15 معرفی شد

نسخه جدید لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 15 (HP Omen 15) با هدف رقابت با محصولات شرکت‌های ایسوس، ریزر، گیگابایت و دیگر تولیدکنندگان این حوزه معرفی شد. در ادامه، نگاهی عمیق‌تر به لپ تاپ جدید HP خواهیم داشت.

به دنبال محبوبیت بسیار بالای لپ تاپ اومن 15، اچ پی حالا نسل جدید را با طراحی بهتر و سخت افزار جدیدتر توسعه داده است تا رقابت با سایر سازندگان، به شکلی جدی‌تر دنبال شود. اما آیا لپ تاپ مخصوص بازی اومن 15 می‌تواند در بازار موفق باشد؟

یکی از نخستین مواردی که در طراحی این محصول جدید توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، قرارگیری اجزای اصلی لپ تاپ در قابی بسیار باریک‌تر از نسل قبلی و کاهش قابل توجه حاشیه صفحه نمایش است. شکل ظاهری HP Omen 15 تا حد زیادی مشابه دیگر محصولات این شرکت بوده و روی قاب پلاستیکی آن می‌توان خطوط زاویه‌دار قرمز را پیدا کرد. با این حال، سازندگان می‌گویند عرض و ضخامت لپ تاپ، به ترتیب 7.4 و کمتر از 5 درصد کاهش داشته است.

لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 15

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 15

لپ تاپ جدید HP به صفحه نمایش 15.6 اینچی 1080p در نرخ 60 هرتز، با 65 درصد حاشیه کمتر در بخش‌های کناری و 35 درصد حاشیه کمتر در بخش بالایی مجهز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را همراه با کارت گرافیک GTX 1070 Max-Q و پردازنده‌های نسل هشتم سری Core اینتل خریداری کنند. خوشبختانه امکان سفارش نمایشگر با وضوح 1080p در نرخ 144 هرتز یا وضوح 4K در نرخ 60 هرتز، با پشتیبانی از فناوری G-SYNC انویدیا برای برخی مدل‌ها نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

لپ تاپ گیمینگ اچ پی اومن 15 از تاریخ 17 جولای (26 تیر) با قیمت پایه 979 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*