گوشی های جدید نوکیا

انتشار سه ویدیوی تبلیغاتی برای گوشی های جدید نوکیا

گوشی های جدید نوکیا 2.1 (Nokia 2.1)، نوکیا 3.1 (Nokia 3.1) و نوکیا 5.1 (Nokia 5.1) به تازگی معرفی شده‌اند. شرکت اچ ام دی گلوبال تلاش کرده با انتشار سه ویدیوی تبلیغاتی کاربران را به خرید گوشی های پایین رده و میان رده تازه وارد نوکیا تشویق کند.

نوکیا 2.1، نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 را باید جدیدترین گوشی های هوشمندی دانست که توسط اچ ام دی گلوبال معرفی شده‌اند. انتظار می‌رود گوشی های جدید نوکیا با توجه به داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، فروش بسیار خوبی را تجربه کنند.

نوکیا 2.1 را باید اولین گوشی هوشمندی بدانیم که به نسخه گو اندروید اوریو (Android Oreo Go Edition) مجهز شده است که در واقع نسخه سبک آن محسوب می‌شود. نوکیا 3.1 را باید جانشین موفق‌ترین گوشی هوشمند اچ ام دی گلوبال در سال 2017 بدانیم. در نهایت به نوکیا 5.1 می‌رسیم که از دو محصول قبلی مشخصات فنی بهتری داشته و امکانات قابل توجهی را با وجود داشتن قیمت پایین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی های جدید نوکیا

قیمت گوشی های جدید نوکیا بین 99 یورو تا 189 یورو بوده و انتظار می‌رود فروششان از یک یا دو ماه پیش رو آغاز شود. با مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی تازه منتشر شده بهتر می‌توان به ویژگی‌های این سه گوشی جدید نوکیا پی برد.

ویژگی‌های گوشی های جدید نوکیا

نوکیا 2.1، یک گوشی قدرت گرفته از اندروید گو است. از طرفی شاهد قرارگیری یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی درون آن هستیم. از آنجایی که این سیستم عامل بسیار سبک بوده و اپلیکیشن‌ها درون آن منابع را هدر نمی‌دهند، می‌توان دوام باتری بسیار بالایی برای این پایین‌ رده جدید نوکیا متصور شود.

نوکیا 2.1

به عنوان دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به تراشه اسنپدراگون 425، یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کرد. خوشبختانه تا 128 گیگابایت امکان استفاده از کارت حافظه جانبی وجود دارد. قیمت محصول 115 دلار تعیین شده است.

ویژگی منحصربه‌فرد نوکیا 3.1 داشتن یک نمایشگر بلند قامت مجهز به نسبت ابعاد تصویر 18:9، اندازه 5.2 اینچ و رزولوشن فول ا‌چ‌دی (پلاس) است. شرکت سازنده بیشتر بر روی خوش‌ دست بودن و زیبایی این مدل مانور می‌دهد.

تراشه گوشی مدیاتک 6750 بوده و درون آن یک پردازنده هشت هسته‌ای وجود دارد. برخلاف نوکیا 2.1، این مدل یک میان رده بوده و در دو نسخه عرضه می‌شود. یک نسخه به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت ظرفیت داخلی و یک نسخه به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز شده است. همچنان امکان استفاده از کارت حافظه جانبی وجود دارد. قیمت محصول 160 دلار است. در دو مدل یاد شده اسکنر اثر انگشت وجود ندارد.

در نوکیا 5.1 نیز طراحی، یکی از کلیدی‌ترین نکات محسوب می‌شود. این گوشی مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بوده و مجددا دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 است. از نظر نسخه‌ها بر اساس حافظه رم و ظرفیت داخلی، تفاوتی بین نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 وجود نداشته و تنها تفاوت آن، قدرت گرفتن از تراشه مدیاتک هلیو پی 18 مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای دارای سرعت 2 گیگاهرتز است. باتری دستگاه 2990 میلی‌آمپر ساعتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. حیف یکم گرونه وگرنه یکی از بهترین گوشی هاست

  2. این مگه قرار نبود بدون حاشیه باشه هه

  3. بیصبرانه منتظر رونمایی از نوکیا+7 پلاس جدید تحت نام نوکیا +7.1 با خصوصیات رویایی زیر در دو اندازه صفحه نمایش 6.4 و “7 هفت اینچ و استفاده از دو پردازنده SNAPDRAGON 710 و SNAPDRAGO 730 هستیم:
    ۱-فناوری 5Gواستفاده از هوش مصنوعی
    ۲- باتری دوبرابر قدرتمندتراز باتری فعلی یعنی 7700 میلی آمپر در نسخه “7 هفت اینچی به همراه فناوری شارژ سریع QUEEK CHARG +4
    ۳-بدنه یک تکه تراش خورده از آلومنیوم سری 7000
    ۴-حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگا بایت
    ۵- صفحه نمایش micro L E D و HDR-10 با کنتراست بسیار بالا و روشنایی بالای ۶۰۰ نیت و کلییر بلک
    ۶- رفع مشکل نرم افزاری دوربین فعلی و استفاده از دوربین کارل زایس پیور ویو بالای 41 مگاپیکسل اُپتیکال بعد از پنج سال در دوربین این گوشی برای اولین بار
    استاندارد مقاومت IP-68 بدنه و آخرین نسل محافظ صفحه نمایش گوریلّا گلاس نسخه پنج به بالا
    ۷- پنج ۵ پنج سال پشتیبانی نرم افزاری و آپدیت در گوشی های نوکیا برای اولین بار در بین گوشی های جهان