تصاویر آیفون ایکس پلاس

تصاویر آیفون ایکس پلاس با صفحه نمایش 6.5 اینچی منتشر شد!

تصاویر آیفون ایکس پلاس (Apple iPhone X Plus) با صفحه نمایش بدون حاشیه 6.5 اینچی توسط “OnLeaks” منتشر شد. پرچمدار آینده اپل برای نخستین بار به نمایشگری بسیار بزرگ مجهز می‌شود.

تصاویر آیفون ایکس پلاس که به تازگی شاهد انتشار آنها توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد هستیم، جای هیچ ابهامی را در رابطه با پرچمدار جدید شرکت اپل باقی نمی‌گذارند. به علاوه، “OnLeaks” با انتشار یک ویدیوی 360 درجه، این گوشی را از زوایای مختلف به تصویر کشیده است.

گفته می‌شود امسال کمپانی اپل از سه مدل مختلف از گوشی های آیفون رونمایی خواهد کرد. این موبایل ها با نمایشگر بدون حاشیه و بریدگی بالای صفحه تولید خواهند شد و ویژگی‌های سخت افزاری متفاوت، آنها را از یکدیگر متمایز خواهد کرد. بعد از انتشار عکس‌های نسخه مقرون به صرفه گوشی های جدید اپل، حالا نوبت به بررسی ویژگی‌های احتمالی پرچمدار اپل رسیده است.

بهتر ابتدا این گوشی را در کنار نسخه 6.1 اینچی مقایسه کنیم:

تصاویر آیفون ایکس پلاس

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، سازندگان از صفحه نمایشی کم‌حاشیه با بریدگی بالای صفحه استفاده کرده‌اند که در آن، ناچ میزبان اسپیکر earpiece، دوربین سلفی و سنسورهای Face ID است. اگرچه شایعات قبلی از احتمال به‌کارگیری دوربین سه گانه خبر داشتند، ولی مهندسان تنها از دو سنسور دوربین در بخش پشتی بهره برده‌اند.

آیفون X پلاس با ابعاد 157.5 در 77.4 در 7.7 میلی‌متر (در مقایسه با ابعاد 143.6 در 70.9 در 7.7 میلی‌متری آیفون X) تولید شده و ظاهر از طراحی ساندویچی با پنل شیشه‌ای و فریم آلومینیومی استفاده می‌کند. کلیدهای کنترلی حجم صدا در سمت چپ قرار گرفته‌اند و بر خلاف شایعات قبلی، سازندگان باز هم از پورت لایتنینگ استفاده کرده‌اند.

متاسفانه این افشاگر در مورد ویژگی‌های سخت افزاری آیفون X Plus سخن نگفته است. با این وجود، انتظار می‌رود پرچمدار آینده اپل با تراشه A12، آی او اس 12 و حافظه رم بالاتر به فروش رسد.

تصاویر آیفون ایکس پلاس

ویدیوی 360 درجه آیفون ایکس پلاس