گوشی آیفون اس ای 2 اپل

گوشی آیفون اس ای 2 اپل با نمایشگر ناچ به دست کاربران می‌رسد

گوشی آیفون اس ای 2 اپل (Apple iPhone SE 2) با طراحی یکسان با آیفون ایکس و نمایشگر ناچ عرضه می‌شود. این اطلاعات را تصویر محافظ صفحه این گوشی تایید می‌کنند.

با نزدیک‌تر شدن به رویداد WWDC 2018، شایعات در رابطه با گوشی آیفون اس ای 2 اپل نیز با سرعت بیشتری منتشر می‌شود. به تازگی یکی از کاربران توییتر با انتشار تصویری از محافظ صفحه این تلفن هوشمند، اطلاعاتی جالب از طراحی این گوشی را فاش کرده است.

گوشی آیفون اس ای 2 اپل فاقد Face ID است

مطابق با این عکس، آیفون SE جدید همانند آیفون 10 به صفحه نمایشی با بریدگی بالای صفحه مجهز خواهد شد؛ با این تفاوت که حالا اندازه ناچ کاهش پیدا کرده است. در واقع ناچ در این گوشی وجود خواهد داشت، ولی همان‌طور که این افشاگر یعنی “Sonny Dickson” اشاره می‌کند، اندازه آن کوچکتر است. البته استفاده از این طراحی لزوما به معنی تجهیز دستگاه به فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی نیست و ظاهرا موبایل جدید اپل بدون Face ID به دست کاربران می‌رسد.

این اطلاعات با تمام شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده بودند، هم‌خوانی داشته و می‌توانند عرضه آیفون SE جدید را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر کنند.

گوشی آیفون اس ای 2 اپل

البته هنوز ما در برخی موارد تردید داریم: ما هنوز مطمئن نیستیم که گوشی آیفون اس ای 2 اپل در کنفرانس WWDC 2018 که کاملا مخصوص توسعه‌دهندگان بوده و بیشتر روی سیستم عامل های iOS ،watchOS و macOS متمرکز است، معرفی شود. در این صورت، رویداد سپتامبر اپل می‌تواند محل معقول‌تری برای رونمایی از این گوشی در کنار سایر موبایل ها باشد.

در ادامه می‌توانید چند طرح مفهومی بر پایه شایعات و اطلاعات موجود را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. کاربران احمق خر پول

  2. پارمیدا خانم ماشاا… شمام خوب فعالین تو همه پست ها نظر میدین

  3. یکی باید بخرم تو بگو شده وام بگیرم