واردات تبلت

شرایط جدید واردات تبلت های سیم کارت خور در ایران

گمرک ایران شرایط جدید واردات تبلت های سیم کارت خور را اعلام کرد. به این ترتیب از این پس، اخذ شناسه و ثبت نمایندگی برای واردات تبلت‌های دارای سیم کارت در ایران اجباری خواهد بود.

گمرک ایران با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد که از این پس واردات تبلت های سیم کارت خور تنها از طریق اخذ شناسه کالا و ثبت نمایندگی برای آن مجاز خواهد بود. طبق اعلام گمرک، متقاضیان ورود این نوع کالاها باید قبل از مراجعه به سامانه جامع تجارت، ابتدا شناسه‌های کالایی مربوطه را در سامانه شناسه کالا به نشانی cid.ntsw.ir ثبت کرده و سپس برای ثبت نمایندگی خود در سامانه یکپارچه مجوزها به مرکز اصناف مراجعه کنند. اگر شناسه کالایی محصول مورد نظر قبلا در سامانه شناسه کالا ثبت شده باشد، واردکننده می‌تواند بدون تعریف شناسه جدید از شناسه‌های تعریف شده‌ی قبلی استفاده کند.

کاهش 73 درصدی واردات تبلت

گمرک ایران همچنین آماری از واردات تبلت های سیم کارت خور در ماه‌های اخیر منتشر کرد. طبق آمار گمرک، در فروردین‌ماه سال جاری، ارزش واردات تبلت بیش از 500 هزار دلار بوده است. در اولین ماه سال 1397، رقمی معادل 514 هزار و 577 هزار دلار تبلت حداقل 7 اینچ از چین و امارات متحده عربی به بازار ایران وارد شده است. ارزش واردات این کالا در فروردین‌ماه سال گذشته 1 میلیارد و 956 هزار و 342 دلار بود و به این ترتیب واردات تبلت در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 73 درصد کاهش پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. همشم میره توی جیب دشمن

  2. اینم دو روز دیگه گرون میکنن