تماشا کنید : سفر به 10 مکان عجیب و شگفت انگیز بر روی زمین

سیاره آبی ما سرشار از زیبایی های طبیعی و شگفت انگیز است که برخی از آنها بسیار عجیب و غیر معمول هستند.در این مطلب شما را به دیدن ویدیویی دعوت میکنیم که 10 مکان عجیب و خارق العاده بر روی زمین را معرفی کرده است.با گجت نیوز همراه باشید.

10. دریاچه هیلیر واقع در استرالیا که رنگ صورتی آب آن به دلیل حضور خزه‌های دریایی و باکتری است. برخلاف ظاهر عجیب این دریاچه، ‏هیلیر آثار سوء بر انسان و حیات وحش محلی ندارد.

9. Deadvlei موسوم به “دره مرگ” واقع در کشور نامیبیا. Deadvlei مرتفع ترین دشت ماسه ای است که سطح آن توسط درختان مرده و خشک پوشیده شده است.

8. کوهستان شانگی دانکسیا٬ چین، پوشیده از سنگ های ماسه ای قرمز رنگ است که طی گذشت سالیان سال به کوه ها و صخره هایی عجیب و حیرت انگیز تبدیل شده اند

7.دریاچه بزرگ غار Enchanted well واقع در کشور برزیل, عمق صد وبیست فوتی دارد و آب آن به قدری شفاف است که می توان صخره ها و تنه درخت های کف سطح دریاچه را براحتی دید.

6. کوه رورایما واقع در آمریکای جنوبی (ونزوئلا) که محبوبیت آن به دلیل شکل آن است. این کوه با داشتن اضلاع هم اندازه از هر چهار طرف شبیه به یک میز شده است.

5. Turquoise Ice (یخ‌های فیروزه‌ای) در دریاچه بایکال واق در روسیه. هنگامی که این دریاچه در زمستان یخ می زند رنگ بسیار زلال و درخشنده ای پیدا می کند به حدی می توان تا 40 متر زیر آن ها را مشاهده کرد.

4. تپه های شکلاتی فیلیپین (chocolate hills). این تپه های مخروطی شکل که تعدادشان به بیش از 1,770 عدد هم میرسد شکلاتی نیستند، اما به دلیل نوع پوشش گیاهی که دارد، در فصل های کم باران سال به شکل قهوه ای در می آیند و به همین دلیل شکلاتی نامیده شده اند.

3. غار شیشه ای The Crystal Caves واقع در بیابان های شیهواهوای کشور مکزیک، در عمق 305 متری زمین قرار گرفته و توسط دو برادر معدنچی کشف شد و رفته رفته به دلیل وجود کریستال ها و قندیل های بزرگ و شفاف شگفت انگیزی که در بر دارد به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری این کشور تبدیل شده است.

2. “چشم صحرا ” واقع در  بخش جنوب غربى صحراى بزرگ آفريقا حفره‌ اى بزرگ و كاملاً داير ه‌اى شكل با قطر 400 متر می باشد که يكى از مبهوت كننده‌ترين مناظر جهان را از آن خود کرده است. گفته می شود این حفره بزرگ چندین سال پیش توسط فضانوردان به طور تصادفی کشف شده است.

1. کوهستان تیانزی واقع در چین دارای اشکال عجیب و منحصر به فردی است. تیغه های بلند سنگی که در دل مه وجود دارند، مناظری زیبا و خیره کننده ای را به وجود آورده اند.

دانلود ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عرفان جان من چه طوری میتونم برای شما پیغام خصوصی بفرستم !؟