4 آیفون جدید سال 2018

اپل امسال 4 آیفون جدید عرضه می‌کند؛ شروع با آیفون SE 2

ظاهرا اپل امسال از 4 آیفون جدید پرده برداری خواهد کرد. یکی از این محصولات آیفون SE 2 بوده و سه مدل دیگر همگی از نمایشگرهای بزرگ‌تر اولد با طراحی ناچ استایل شبیه به آیفون ایکس برخوردارند.

جدا از تمامی شایعات و تصاویر محافظ نمایشگرهای به بیرون درز پیدا کرده، به نظر می‌رسد آیفون SE 2 اپل طی روزها و هفته‌های پیش روز معرفی شود؛ محصولی که به جای یک طراحی ناچ و متفاوت از سخت افزار داخلی متفاوتی برخوردار خواهد بود.

این مطلب را یکی از تامین کنندگان قطعات سخت افزاری افشا کرده است؛ پس ما نباید انتظار حضور یک قسمت ناچ همراه دوربین TrueDepth برای فیس آی دی و یک طراحی تمام صفحه را برای آیفون اس ای 2 داشته باشیم که قرار است ارزانترین آیفون سال 2018 اپل نیز لقب گیرد.

ارزانترین مدل 4 آیفون جدید

با این حال منابع داخلی ادعا می‌کنند آیفون SE 2 ممکن است گرا‌نتر از نسل فعلی خود باشد؛ در حالی که آیفون اس ای با قیمت 399 دلار به فروش می‌رسید و حالا قیمت آن به 349 دلار رسیده، اس ای 2 احتمالا با قیمت 399 دلاری فروش خود را آغاز کند، هرچند فضای ذخیره سازی آن بیشتر خواهد بود. این درحالیست که ارزان‌ترین آیفون جدید امسال اپل با یک نمایشگر بزرگتر، با قیمت 449 دلار روانه بازار خواهد شد.

کمپانی اپل قصد دارد امسال و پس از برگزاری کنفرانس WWDC 2018 خود، از جدیدترین آیفون های خود پرده برداری کند. آیفون SE 2 نخستین مورد از چهار آیفون جدید اپل است که به یک نمایشگر 4 اینچی تجهیز خواهد شد. مدل بعدی نسل جدید آیفون ایکس است که با یک نمایشگر 58 اینچی به عرضه خواهد رسید. یک آیفون ارزان قیمت 449 دلاری نیز همراه با یک نمایشگر 6.1 اینچی به فروش می‌رسد، در حالی که بالارده‌ترین مدل این خانواده یک آیفون 6.4 اینچی است که می‌تواند در ابعاد آیفون 8 یا حتی کوچکتر از آن باشد. صدها میلیون کاربر با آیفون های قدیمی خود منتظر معرفی آیفون های جدید اپل هستند تا یک سونامی از دوره ارتقا را شاهد باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چی فک کرده پیش خودش

  2. هرچهار تاش شکست میخوره حالا ببینید