معرفی 5 نرم افزار هفته برای آیفون

در این مقاله چند بازی برتر مخصوص اپل که در این هفته توجه ما را به خود جلب کرده است را معرفی می کنیم. اکثر این بازی ها از نوع Arcade هستند. اگر جزو طرفداران بازی هایی مانند Angry Birds هستید، بازی های معرفی شده در این مقاله نیز توجه شما را جلب خواهد کرد.
وجه کنید که این بازی ها مخصوص گوشی های جیلبریک شده می باشند. بنابراین اگر هنوز گوشی خود را جیلبریک نکرده اید، با مطالعه مقاله "جیلبریک دائمی گوشی آیفون" گوشی خود را جیلبریک کنید.
گیاهان در مقابل زامبی ها
اولین بازی مورد علاقه ما، بازی جذاب و اعتیاد آور Plants vs Zombies است. این بازی گرافیک ساده ای دارد ولی کم کم شما را در عمق بازی فرو برده و پس از ساعتها بازی با این App ناگهان متوجه گذر زمان خواهید شد.
پس فرصت را از دست ندهید و همین الان برنامه جذاب PvZ را از دانلود سنتر گجت نیوز دریافت کنید.
زامبی های احمق
در بازی زامبی های احمق، شما باید زامبی ها را هدف قرار داده و بکشید. در هر مرحله تنها 5 تیر دارید ولی باید طوری تیر اندازی کنید که همه زامبی ها را مورد هدف گلوله خود قرار دهید. در واقع در این بازی هوش و تیراندازی به موقع اهمیت دارد.
بدو Roo بدو
این بازی نیز جزو بازی های Arcade محسوب می شود.
داستان بازی مربوط به کانگرویی است که همواره در حال گذر از جاده های مختلف است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کنترل پرش های کانگرو را داشته باشید تا با صخره ها برخورد نکند. این بازی نیز پس از گذشت مراحل اولیه، برایتان جذاب خواهد شد.
صورت های کارتونی
این برنامه را نمی توان جزو بازی ها دسته بندی کرد.
ولی زمانی که به صورت دسته جمعی در مکانی حضور داشته باشید می تواند زمان شما را پر کند. در واقع با استفاده از این برنامه می توانید صورت کارتونی و خنده دار دوستانتان را بسازید.
مواظب باشید ایرادات چهره دیگران را در این برنامه بیش از حد بزرگ نکنید، چراکه ممکن است از دست شما ناراحت شوند!
تخته نرد
اگر اهل بازی های سنتی هستید، حتما به تخته نرد هم علاقه دارید. این بازی سنتی برای بسیاری از ایرانیان جذابیت دارد. خصوصا اگر با رقیب باهوش و سرسختی مانند آیفون بازی کنید حتما به آن علاقه مند می شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*