زمان عرضه آی او اس 12

زمان عرضه آی او اس 12 و واچ او اس 5 چه تاریخی خواهد بود؟

سیستم عامل آی او اس 12 (iOS 12) و واچ او اس 5 (watchOS 5) در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در سال 2018 یعنی کنفرانس WWDC 2018 به صورت رسمی معرفی شدند. اما کدام دستگاه‌ها این به‌روزرسانی‌ها را دریافت کرده و زمان عرضه آی او اس 12 و واچ او اس 5 چه تاریخی خواهد بود؟

اپل طی کنفرانس WWDC 2018 جدیدترین سیستم عامل پلتفرم موبایل خود یعنی آی او اس 12 را معرفی کرد. در این سیستم عامل بر روی قابلیت‌های واقعیت افزوده تمرکز ویژه‌ای شده و همانند همیشه، بسیاری از مشکلات سیستم عامل قبلی رفع شده است. واچ او اس 5 سیستم عامل دیگری است که در جریان این کنفرانس شاهد معرفی آن بودیم.

به ادعای اپل با دریافت آی او اس 12، سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها حتی در آیفون‌های قدیمی تا دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد. به این ترتیب می‌توان مطمئن بود مشکل کاهش سرعت عمدی دستگاه‌های آی او اسی، که مدتی پیش سر و صدای زیادی به پا کرد، رفع خواهد شد. اگر بدانید آپدیت آی او اس 12 حتی برای آیفون 5 اس نیز منتشر می‌شود، شدیدا متعجب خواهید شد!

گوشی ها و تبلت های دریافت‌کننده iOS 12

آی او اس 12

قابلیت‌های جدید این سیستم عامل نظیر فیس تایم و نوتیفیکیشن‌های گروهی، به تمامی گوشی های آیفون که بعد از آیفون 5 اس معرفی و عرضه شده‌اند راه پیدا می‌کنند. سال گذشته و بعد از عرضه به‌روزرسانی آی او اس 11 برای آیفون 5 اس بسیار متعجب شدیم، اما اپل امسال نیز اولین گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت خود را فراموش نکرد و آن را در لیست دستگاه‌های دریافت‌کننده آپدیت آی او اس 12 گذاشت.

اما درباره واچ او اس 5 وضعیت این چنین خوب نیست، به طوری که اپل واچ اورجینال آن را دریافت نخواهد کرد. البته این موضوع دور از انتظار نیز نبود. قابلیت‌های واچ او اس 5 به اندازه‌ای جدید و جذاب هستند که نمی‌توان آن‌ها را درون اولین سری ساعت هوشمند اپل در اختیار داشت.

زمان عرضه آی او اس 12

همانند همیشه اپل پیش از عرضه سیستم عامل‌های جدید، آن‌ها را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. سایر کاربران، برای دریافت نسخه پایدار آی او اس 12 و واچ او اس 5 باید تا پاییز امسال صبر کنند. این به‌روزرسانی‌ها تا پیش از آذر ماه منتشر خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. تا آذر باید صبر کنیم !!!!

  2. خاک تو سر شرکتهای بزرگ مثل سامسونگ که هنوزم هنوزه آپدیت 8 برای گوشی های قدیمی نداده

  3. منتظرش هستم ممنون از پوششی که دادید عالیه

  4. ما که ایفونی نیستم پس گور بابای ایفون