نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس

نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس در رنگ‌های مختلف معرفی شد

نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس (Asus VivoBook S) در دو اندازه 14 و 15 اینچی در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 معرفی شد. از مهم‌ترین ویژگی های این لپ تاپ، رنگبندی گسترده و سخت افزار به روز آن است.

اگر علاقه‌ای به لپ تاپ های زنبوک کمپانی ایسوس ندارید، خبر خوب این است که کمپانی ایسوس برای شما از لپ تاپ های جدید دیگری در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 (Computex 2018) پرده برداری کرده است. یکی از آن‌ها نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس خواهد بود که ارائه کننده یک نمایشگر 15.6 اینچی یا در صورت درخواست برای یک کامپیوتر قابل حمل‌تر، یک نمایشگر 14 اینچی را ارائه می‌کند.

ظاهرا زیبایی شناسی یکی از دغدغه‌های اصلی ایسوس برای طراحی این نسل لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس بوده است. به نقل از کمپانی، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا از رنگ‌های خسته کننده تکراری فاصله گرفته و رنگ‌های چشم نواز و قابل توجه‌تری را برای آن در نظر بگیرند. این رنگ‌ها شامل سبز (Firmament Green)،‌ خاکستری (Star Grey)، آبی نقره‌ای (Silver Blue)، فلزی (Gun Metal) و طلایی (Icicle Gold) می‌شوند. لپ تاپ های جدید ایسوس همچنین از یک بافت متفاوت در اطراف کیبورد برخوردارند، در حالی که دیگر قسمت‌ها الهام گرفته شده از الماس است.

نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس

ایسوس همچنین این لپ تاپ های جدید را با نمایشگرهای NanoEdge تکمیل کرده است که به معنای حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگرها است. این می‌تواند لپ تاپ 15.6 و 14 اینچی ایسوس ویوو بوک اس را به لپ تاپ کوچکتری از دیگر لپ تاپ های مشابه خود تبدیل کند. از نظر عملکرد، ما می‌توانیم روی پردازنده های نسل هشتمی اینتل Core i7 با 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک‌های انویدیا حساب کنیم. مدل 15.6 اینچی نیز دارای طراحی دو حافظه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد یک حافظه SSD و یک حافظه HDD را در کنار هم داشته باشید.

ایسوس هنوز قیمت نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس را اعلام نکرده است. با این حال گفته می‌شود عرضه نسخه 15 اینچی آن از اوایل تیر ماه و مدل 14 اینچی آن نیز با تاخیری 10 روزه آغاز خواهد شد.