گوشی های اقتصادی لنوو کی 5 نوت و لنوو ای 5

گوشی های اقتصادی لنوو کی 5 نوت و لنوو ای 5 معرفی شدند

دو گوشی جدید لنوو کی 5 نوت (Lenovo K5 Note) و لنوو ای 5 (Lenovo A5) با مشخصات فنی و قیمت اقتصادی معرفی شدند. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت دو گوشی اقتصادی لنوو آشنا شوید.

لنوو امروز سرانجام از گوشی پر سر و صدای خود به نام لنوو Z5 پرده برداری کرد، اما این تمام چیزی نبود که در رویداد بهاری لنوو شاهدش بودیم. این شرکت دو گوشی اقتصادی جدید خود را نیز معرفی کرده است. نام آن‌ها لنوو کی 5 نوت و لنوو ای 5 بوده که در ادامه با جزئیات آن‌ها آشنا خواهیم شد.

لنوو کی 5 نوت

گوشی های اقتصادی لنوو کی 5 نوت و لنوو ای 5

اگر از نظر مشخصات فنی و قیمت بخواهیم مقایسه کنیم، لنوو کی 5 نوت دیوایس قدرتمندتری است. این محصول به یک نمایشگر 6 اینچی IPS با نسبت ابعاد 18:9 تجهیز شده است، هرچند جزئیات وضوح آن اعلام نشده است. ما همچنین می‌دانیم یک پردازنده 1.8 گیگاهرتزی با چیپستی نامشخص قدرتبخش این گوشی بوده که با یک رم 4 یا 3 گیگابایتی بسته به مدل انتخابی شما همراه خواهد بود.

یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 16 + 8 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی گوشی لنوو کی 5 نوت تعبیه شده است. بر روی قاب جلویی نیز می‌توانیم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را ببینیم. این محصول همچنین به اندروید 8 اوریو با رابط کاربری ZUI 4.0 و یک باتری 3760 میلی‌آمپر ساعتی همراه است.

لنوو ای 5

گوشی های اقتصادی لنوو کی 5 نوت و لنوو ای 5

در آن سمت لنوو ای 5 به یک نمایشگر 5.45 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 مجهز است. یک پردازنده 1.5 گیگاهرتزی قدرتبخش این گوشی است، گرچه نام تراشه آن را نیز نمی‌دانیم. این پردازنده با یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگاباینی همراه است. لنوو ای 5 نیز درست همانند لنوو کی 5 نوت به دوربین دوگانه مجهز است، گرچه سنسور اصلی آن از 16 به 13 مگاپیکسلی تنزل پیدا کرده است، در حالی که سنسور ثانویه آن و دوربین سلفی آن همچنان 8 مگاپیکسلی باقی مانده‌اند. این محصول نیز به رابط کاربری ZUI 4.0 مجهز بوده و از یک باتری قدرتمندتر 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد.

لنوو کی 5 نوت در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی با قیمت 125 دلار برای نسخه مجهز به رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی و 155 دلار برای نسخه مجهز به رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در آن سمت ای 5 در یک نسخه 95 دلاری به فروش خواهد رسید. زمان عرضه هر دو گوشی 12 ژوئن (22 خرداد ماه) اعلام شده است.