روتر گیمینگ ایسوس

روتر گیمینگ ایسوس با سرعتی بسیار بالا معرفی شد

روتر گیمینگ ایسوس با نام ROG Rapture GT-AX11000 در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2018 معرفی شد. این روتر ایسوس همانند محصولات قبلی آن عنکبوتی شکل بوده و به لطف پشتیبانی از استاندارد 802.11ax  سرعت فوق‌العاده بالایی دارد.

ایسوس علاقه شدیدی به ساخت روترهای شبیه به عنکبوت و دارای اشکال بسیار عجیب نشان می‌دهد! البته این تنها ویژگی روترهای این شرکت نبوده و اکنون باید آن‌ها را پرچمدار این دسته از محصولات در بازار الکترونیک محسوب کرد. سری جدید روترهای عنکبوتی ایسوس علاوه بر روتر گیمینگ جدید آن از جدیدترین استاندارد فناوری وای فای با نام 802.11ax پشتیبانی کرده و قرار است همگی پاییز امسال به بازار عرضه شوند.

روتر گیمینگ ایسوس

سرعت فوق‌العاده روتر گیمینگ ایسوس

روتر گیمینگ ایسوس ROG Rapture GT-AX11000 نام داشته و یک باند آن دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز است، پس می‌تواند سرعت 1148 مگابیت در ثانیه (143 مگابایت در ثانیه) را در اختیار کاربران قرار بدهد. نکته شگفت‌انگیزتر این است که دو باند آن با فرکانس 5 گیگاهرتز کار کرده و به لطف آن‌ها سرعت تا 4804 مگابیت بر ثانیه (600 مگابایت بر ثانیه) افزایش پیدا خواهد کرد! یک پورت اترنت دارای سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه نیز برای روتر ایسوس در نظر گرفته شده است.

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده استاندارد 802.11ax مدیریت بهتر پهنای باند حین اتصال تعداد زیادی دستگاه به روتر است، به طوری که هر دستگاه می‌تواند از بیشترین سرعت ممکن استفاده کند. با توجه به این که ROG Rapture GT-AX11000 روتر گیمینگ ایسوس محسوب می‌شود، یکی از دو باند 5 گیگاهرتزی آن به دستگاه‌های گیم اختصاص پیدا خواهد کرد تا حین اجرای بازی‌های آنلاین با مشکل مواجه نشوند.

روتر گیمینگ ایسوس

دو روتر جدید دیگر ایسوس نیز از استاندارد 802.11ax پشتیبانی کرده و همچنان در مقایسه با بسیاری از روترها، سرعت بسیار بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. مودم دارای سیستم مش سه بانده ایسوس AX6100 نام داشته و در مجموع قادر است سرعت 6100 مگابیت در ثانیه (760 مگابایت در ثانیه) را در اختیار کاربر قرار بدهد. یکی از باندهای 5 گیگاهرتزی آن به صورت اختصاصی در اختیار ارتباطات بین دستگاه‌های واحدهای روتر قرار دارد.

باند دیگر برای برقراری ارتباط بین دستگاه‌های جدید بوده و باند 2.4 گیگاهرتز آن به منظور دستگاه‌های وای فای قدیمی‌تر کاربرد خواهد داشت. روتر جدید دیگر ایسوس RT-AX88U نام داشته و قادر به دستیابی به سرعت 6000 مگابیت بر ثانیه است.

یکی از مزیت‌های روتر گیمینگ ایسوس و همچنین دو روتر دیگر، امکان استفاده در سیستم‌های مش است. البته در حال حاضر فقط مودم AX6100 را می‌توان در سیستم‌های مش به کار برد، اما سایر مدل‌ها به زودی و به لطف دریافت یک آپدیت، به قابلیت مشابهی مجهز خواهند شد. هنوز درباره قیمت این روترهای ایسوس اطلاعاتی در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. 6 گیگ بر ثاینه تو خوابم نمیتونم تصور کنم

  2. این که شبیه جوجه تیغیه