بی ام و ایکس 5 2019

بی ام و ایکس 5 2019 با تمرکز بر ارائه آخرین تکنولوژی‌ها معرفی شد

خودرو شاسی بلند بی ام و ایکس 5 2019 (BMW X5 2019) برای رقابت با آئودی Q8 معرفی شد. این خودرو با تغییر اندک ظاهری، اما آخرین تکنولوژی‌های روز روانه‌ی بازار خواهد شد.

شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و روز گذشته از نسل جدید خودرو SUV پریمیوم خود برای رقابت با Audi Q8 پرده برداری کرد. چهارمین نسل BMW X5 حالا با ظاهری به مراتب خشن‌تر و طیفت گسترده‌ای از تکنولوژی‌های به روز معرفی شد. بی ام و ایکس 5 2019 به طور کلی از نظر طراحی مشابه نسل پیشین خودش ات، اما حالا از محفظه‌های ورودی هوای بازتری بهره می‌برد.

بی ام و ایکس 5 2019

هدلایت LED تطبیقی حالا به عنوان یک استاندارد بر روی خودرو قرار دارد و بی ام و آپشن چراغ‌های لیزری را نیز پیش روی مشتریان قرار داده است. در قسمت پشت حالا از یک قسمت دو تکه استفاده شده است تا بارگذاری المان‌های ریز و درشت بر روی آن‌ها آسوده باشد. به عنوان یک آپشن، هر دو قسمت می‌توانند به صورت خودکار باز و بسته شوند.

بی ام و ایکس 5 2019

در داخل کابین، یک جفت نمایشگر 12.3 اینچی جای گرفته است که یکی برای ابزار و دیگری برای اطلاعات سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. صندلی‌های جلو دارای گرمکن بوده و قابلیت‌های زیادی را برای تنظیم در اختیار شما قرار می‌دهند. این صندلی‌ها به سیستم تهویه و ماساژور چندحالته نیز مجهز هستند. مشتریان همچنین می‌توانند کنترل‌های شیشه‌ای برای سوئیچ دنده و سیستم صوتی Bowers & Wilkins با 20 اسپیکر و خروجی 1500 وات را نیز به دلخواه خود سفارش دهند.

بی ام و ایکس 5 2019

اگر شما نیاز به فضای داخلی بیشتری برای نشیمن هستید، خبر خوب این که از ماه نوامبر BMW یک آپشن برای چینش صندلی‌های ردیف سوم را به شما ارائه خواهد کرد. این به همراه کنترل‌های الکتریکی برای صندلی‌های ردیف دوم جهت کشویی/کج و خم کردن آن‌ها خواهد بود.

مشخصات فنی بی ام و ایکس 5 2019

مشتریان می‌توانند بین مدل xDrive 40i با یک پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ شده خطی که قادر به تولید 335 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 5.3 ثانیه‌ای است یا مدل xDrive 50i با یک پیشرانه 4.4 لیتری V8 با توان تولید 456 اسب بخار وشتاب 0 تا 100 کیلومتب بر ساعت 4.6 ثانیه‌ای یکی را برگزینند. هر دو پیشرانه با یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته و سیستم چهار چرخ محرک همراه هستند. مدل دیفرانسیل عقب نیز به عنوان یک آپشن وجود دارد.

بی ام و ایکس 5 2019 همراه دامپرهای دینامیک استاندارد باید در جاده‌ها عملکرد خوبی را ارائه کند. مشتریان همچنین می‌توانند آن را به آپشن Adaptive M Suspension Professional نیز ارتقا ببخشند که تثبیت چرخش فعال و هدایت چرخ عقب را به سیستم تعلیق اضافه می‌کند. علاوه بر این، یک سیستم تعلیق هوا نیز برای سواری پیچیده‌تر (آفرود) وجود دارد که قابلیت افزایش یا کاهش ارتفاع سواری به اندازه 1.6 اینچ را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بی ام و ایکس 5 2019

امکانات مختلف دستیار راننده در این خودرو نظیر نظارت بر نقاط کور، هشدار عبور از لاین، هشدار برخورد از جلو و عقب و شناسایی عابر پیاده می‌توانند ایمنی رانندگی با بی ام و ایکس 5 2019 را ارتقا ببخشند تا شاهد سانحه‌های جاده‌ای کمتری باشیم. در اینجا قابلیت Active Driving Assistant Professional یا دستیار راننده فعال حرفه‌ای نیز در ترافیک‌ها به کمک شما خواهد آمد تا با حفظ وضعیت خودرو، تغییر لاین خودکار و حرکت اتوماتیک، دیگر خستگی در ترافیک‌های طاقت فرسا بی‌معنا باشد.

BMW X5 جدید در ماه نوامبر (روانه‌ی بازار ایالات متحده خواهد شد، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ماهم ماشین ساختیم با تمرکز بر اخرین تکنولوژی بردن به بهشت

  2. از کوهم میکشه بالا لامصب