اپلیکیشن گوگل لنز

اپلیکیشن گوگل لنز سرانجام منتشر شد + دانلود

اپلیکیشن گوگل لنز (Google Lens) توسط گوگل منتشر شد. پیشتر برای استفاده از گوگل لنز می‌بایست از طریق دستیار صوتی این شرکت اقدام می‌کردیم، اما اکنون این سرویس برای خود دارای یک نرم افزار جداگانه است که همه می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند.

گوگل لنز هنوز آن طور که انتظار می‌رود دقیق نیست، اما گوگل همچنان به توسعه آن ادامه داده و روز به روز به دایره قابلیت‌هایش می‌افزاید. این شرکت به منظور اطمینان از این که همه کاربران به سادگی به گوگل لنز دسترسی دارند، اپلیکیشن Google Lens را توسعه و بر روی گوگل پلی استور قرار داد.

درباره گوگل لنز

گوگل لنز برنامه‌ای بسیار کاربردی بوده و درونش واقعیت افزوده با جستجوی وب خودکار و هوشمند ادغام شده است. با استفاده از گوگل Lens خواهید توانست پیرامون هر چیزی که در اطراف خود مشاهده می‌کنید، اطلاعات مفیدی از طریق اینترنت به دست بیاورید.

اپلیکیشن گوگل لنز

وقتی با یک شی جدید رو به رو شده و نیاز به داشتن اطلاعات درباره آن دارید، کافی است از آن درون گوگل Lens تصویری ثبت کنید. طی مدت زمانی کوتاه، اطلاعات بسیار مفیدی پیرامون شی درون چهارچوب عکس، به شما ارائه خواهد شد، بدون این که نیاز باشد به دنبال نام آن گشته و سپس این اسم را درون موتور جستجوی گوگل وارد کنید. همانند دیگر سرویس‌های ویژه گوگل، این قابلیت نیز در ابتدا تنها بر روی گوشی های سری پیکسل قابل استفاده بود، اما اکنون و به لطف انتشار اپلیکیشن Google Lens می‌توان بر روی هر گوشی اندرویدی از آن بهره‌مند شد.

دانلود اپلیکیشن گوگل لنز

درون برنامه جدید، تمامی قابلیت‌های پیشین گوگل لنز در دسترس هستند. در حال حاضر و بدون استفاده از برنامه اختصاصی این سرویس نیز می‌توان به راحتی و از طریق گوگل اسیستنت به Google Lens دسترسی داشت. گوگل حتی در برخی گوشی های هوشمند، این سرویس را تبدیل به بخشی از رابط کاربری اپلیکیشن دوربین کرده است که کار با آن را فوق‌العاده راحت می‌کند. با این حال، اگر جزو کاربرانی هستید که به طور مستمر از گوگل Lens استفاده می‌کنید، بهتر است به فروشگاه Google Play مراجعه کرده و اپلیکیشن اختصاصی آن را دریافت کنید.