رنو ساندرو

سایپا تحویل خودروی تندر 90 به جای رنو ساندرو را تکذیب کرد

شایعه شده بود که شرکت پارس خودرو امکان تحویل خودروی رنو ساندرو را به خریداران ندارد و می‌خواهد این خودرو را با تندر 90 جایگزین کند. با این حال گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه‌ای، این خبر را تکذیب کرد.

اخیرا تصویری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده که نشان‌دهنده بخشنامه‌ای از شرکت پارس خودرو، از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا است. در این تصویر ادعا شده که امکان تحویل رنو ساندرو معمولی با گیربکس پیشرفته JHQ به خریداران وجود ندارد و این شرکت می‌تواند خودروی تندر 90 با گیربکس پیشرفته JHQ را به مشتریان تحویل دهد.

تحویل تندر 90 به جای رنو ساندرو اختیاری است

به دنبال انتشار این خبر، گروه خودروسازی سایپا تحویل اجباری خودروی تندر 90 به خریداران به جای ساندرو را تکذیب کرد و گفته این اتفاق با رضایت مشتریان رخ داده است. سایپا اطلاعیه‌ای در این زمینه صادر کرد که متن آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

به اطلاع می‌رساند در پی درخواست جمعی از مشتریان در خصوص جایگزینی تندر 90 به جای ساندرو، این شرکت در جهت کسب رضایت مشتریان بخشنامه‌ای صادر کرد که بر اساس آن خریداران ساندرو می‌توانند در صورت تمایل به جای این خودرو تندر 90 دریافت کنند. این طرح کاملا اختیاری و بسته به تمایل مشتریان بوده و هیچ‌گونه اجباری برای دریافت تندر 90 به جای ساندرو نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. تا کجا مخان دروعغ بگن

  2. خب دوستان توجهی به رسانه های غربی نکنید اونا میخان تلاش کنن ما اتحادمونو از دست بدیم

  3. اینا چرا همه چیزو تکذیب میکنن؟؟

  4. درسته میگن سیاست کاری خوبه ولی نه دیگنه انقدر
    این سیاست نیس دیگ رسما کلاهبرداریه

  5. چ شایعه ای.تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها .اینکارو کردن دیگ الان اومدم الکی میگن طرح اختیاری بوده