زمان رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ

زمان رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ بار دیگر تایید شد

در یک گزارش جدید بار دیگر ادعا شده است که رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) در اواسط مرداد ماه انجام خواهد گرفت.

سامسونگ رسما هنوز زمان رونمایی از گلکسی نوت 9 خود را تایید نکرده است، اما در یک گزارش‌های اخیر ادعا شده است که احتمالا این گوشی 9 آگوست (18 مرداد ماه) معرفی خواهد شد. همچنین گفته می‌شود مراسم رونمایی از این گوشی قرار است در خارج از کره جنوبی و طی یک رویداد ویژه در شهر نیویورک آمریکا برگزار شود.

اگر صحت و سقم این خبر تایید شود، این بدان معناست که رونمایی از گلکسی نوت 9 حدود 2 هفته زودتر از نوت 8 در سال گذشته انجام خواهد گرفت. اعتقاد بر این است که سامسونگ می‌خواهد در اواخر ماه آگوست (شهریور ماه) فبلت جدید خودش را روانه‌ی بازار کند.

رونمایی از گلکسی نوت 9

به نقل از منابع حاضر در صنعت گوشی سازی، گزارشی منتشر شده که بر اساس آن رونمایی از گلکسی نوت 9 قطعا در 9 آگوست برگزار می‌شود، در حالی که برخی شایعات ادعا داشتند یک هفته زودتر، یعنی 2 آگوست (11 مرداد ماه) می‌توانیم شاهد پرده برداری از جدیدترین فبلت سامسونگ برای سال 2018 باشیم. حال این گزارش جدید بار دیگر به تاریخ 9 آگوست اشاره می‌کند.

انتظار می‌رود دوربین، یکی از کلیدی‌ترین قسمت‌های فبلت جدید سامسونگ باشد. در حالی که تعداد زیادی از شایعات ادعا می‌کنند سامسونگ از یک سنسور اثر انگشت درون صفحه در نوت 9 استفاده خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد سامسونگ از این فناوری تا سال 2019 و همراه با گوشی های خانواده گلکسی اس 10 خود استفاده نخواهد کرد.

مشخصات فنی نوت 9

از مشخصات فنی گلکسی نوت 9 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 845 یا اگزینوس در بازارهای مشخص همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی حداکثر 256 گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی همچنین به وای فای گیگابیت و LTE و همچنین دوربین دوگانه پشتی تجهیز شده است. نوت 9 نخستین گوشی برند سامسونگ خواهد بود که به صورت پیشفرض به اندروید 8.1 اوریو مجهز بوده و از دستیار صوتی بیکسبی 2 بهره می‌برد.

سامسونگ در حال حاضر هیچ نظر رسمی را در ارتباط با زمان رونمایی از گلکسی نوت 9 ارائه نکرده است و ما نمی‌توانیم تا نزدیک شدن به ماه آگوست هیچ جزئیات رسمی از سوی این غول کره‌ای بشنویم.