پشتیبانی واتس اپ

پشتیبانی واتس اپ از آی او اس 7 در سال 2020 متوقف می‌شود

پشتیبانی واتس اپ از سیستم عامل‌های قدیمی مانند آی او اس 7 و اندروید Gingerbread برای مدت زیادی ادامه نخواهد داشت. مدیران WhatsApp به تازگی تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل اپل و گوگل را اعلام کرده‌اند.

سیستم عامل آی او اس 12 در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و این بدان معناست که آی او اس 7، سیستم عامل پنج نسل قبل اپل بوده و به نظر می‌رسد دیگر وقت آن رسیده تا کم کم پشتیبانی از دیوایس‌های دارای iOS 7 متوقف شود.

به تازگی اعلام شده که برنامه واتس اپ تا سال 2020 میلادی از آی او اس 7 پشتیبانی خواهد کرد. به طور مشخص از تاریخ اول فوریه 2020 کاربران دیوایس‌های دارای سیستم عامل آی او اس 7 و پایین‌تر نمی‌توانند از برنامه WhatsApp استفاده کنند. بنابراین پشتیبانی واتس اپ از iOS 7 تا حدود دو سال دیگر ادامه خواهد داشت و این بدان معناست که این نسخه از سیستم عامل اپل در مجموع به مدت 7 سال تحت پشتیبانی WhatsApp قرار گرفته است. پشتیبانی 7 ساله بسیار جالب توجه بوده و این یکی از کارهای قابل تحسین اپل است که حتی نسخه‌های قدیمی سیستم عاملش تا مدت‌ها به‌روزرسانی شده و مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.

پایان پشتیبانی واتس اپ از اندروید Gingerbread

همچنین واتس اپ اعلام کرده که پشتیبانی از نوکیا S40 از تاریخ 31 دسامبر 2018 به بعد و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 2.3 موسوم به Gingerbread در سال 2020 متوقف خواهد شد که البته این موضوع قابل انتظار بوده و اصلا جای تعجب نیست، چرا که دیگر دوره‌ی این سیستم عامل‌های قدیمی به سر‌ آمده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. متأسفانه تازگی ها آیفون ۶ پلاس گرفتم و خط همراه اول ٠٩٩٢ و کد فعال سازی واتس آپ و دریافت نمیکنم;و نمیدونم مشکل کجاست از گوشی هست یا از خط

  2. Ch del khoshi dare in wats app
    Jam kon baba ta telegram moonde ki samte in app mire

  3. بفرما حتی واتس اپم ای او اس رو ادم حساب نمیکنه

    • حرف شما هیچ ربطی نداره
      واتساپ به طور کلی از ios که پشتیبانیش رو برنداشته
      از نسخه های قدیمی ios که 7 هست پشتیبانیش رو بردلشت
      خیلی از شرکت ها همین کارو میکنن
      واتساپ از اندروید های ورژن خیلی قدیمی هم ساپورت نمیکنه، خود شرکت ماکروسافت پشتیبانیش رو از ویندوز ایکس پی برداشت.
      پشتیبانیشون رو از نسخه های قدیمی برداشتن دلیل بر این نیست که اون یک شرکت رو ادم حساب نکنه به قول شما

  4. مضخرف ترین پیام رسانی که تو عمرم دیدم واتس اپه
    خیلی محدودیت داره
    مگ دیگ خیلی خوار و خفیف شیم ازش استفاده کنیم