گوشی آنر وی 12 در سایت‌های TENAA و FCC دیده شد

آنر وی 12 (Honor V12) در سایت‌های TENAA و FCC رویت شد. تصاویری در این دو سایت منتشر شده که برخی مشخصات و ویژگی‌های طراحی گوشی جدید هواوی آنر V12 را نشان می‌دهد.

تقریبا شش ماه از زمان معرفی و عرضه‌ی گوشی آنر ویو 10 (Honor View 10) می‌گذرد و این برند، خود را آماده‌ی معرفی یک گوشی جدید با نام آنر وی 12 (Honor V12) می‌کند. گزارش‌های جدیدی که در وب سایت‌های TENAA و FCC منتشر شده، برخی از جزئیات این گوشی جدید را فاش می‌کند.

آنر وی 12 آنر وی 12

مشخصات آنر وی 12

به غیر از نام View 12 یا همان V12، اطلاعات دیگری در مورد این گوشی لو رفته که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی و باتری 1900 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. به این ترتیب به نظر می‌رسد آنر وی 12 گوشی ضعیف‌تری نسبت به مدل قبلی یعنی V10 خواهد بود، اما تا زمانی که برند آنر به عنوان زیرشاخه هواوی، این اطلاعات را تایید نکند نمی‌توانیم به خوبی قضاوت کنیم. آنر وی 10 به صفحه نمایش 5.99 اینچی مجهز شده بود و این که جانشین آن دارای صفحه نمایش کوچکتر و مشخصات ضعیف‌تر باشد کمی تعجب‌برانگیز است.

آنر وی 12

همچنین در وب سایت TENAA برخی از تصاویر آنر وی 10 منتشر شده که جزئیات بیشتری از طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. دوربین دوگانه افقی در قاب پشتی و گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته و سنسور اثر انگشت  نیز در پشت گوشی دیده می‌شود. همچنین صفحه نمایش گوشی دارای نسبت قابل قبول 18:9 است.

آنر وی 12

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*