ال جي اسمارت فون با صفحه نمایش منعطف معرفی می کند

در جریان بحث پیرامون نتایج مالی اخیر ال جی یکی از مدیران این شرکت اعلام کرد که در فصل پایانی سال ۲۰۱۳، یک تلفن هوشمند با نمایشگر منعطف از نوع OLED  را رونمایی خواهد کرد. نایب رییس بخش موبایل ال جی آقای یون بو-هیون گفت که بخش زیر نظرش در حال همکاری نزدیک با ال جی دیسپلی است تا بتواند این تلفن را در اواخر ۲۰۱۳ در دست کاربران قرار دهد.

بسیار بعید است که این، یک تلفن منعطف باشد زیرا هنوز اطلاعاتی در مورد دست یافتن شرکت ها به تکنولوژی ساخت و تولید انبوه باتری و صفحه مدار منعطف که نقشی کلیدی در چنین محصولی ایفا می کند، منتشر نشده ولی این احتمال وجود دارد که دستگاهی با نمایشگر دور تا دور یا نمایشگری با حالت آبشاری در لبه ها را شاهد باشیم.

تولید OLED در انواع و اندازه های مختلف همیشه با سختی روبرو بوده و شرکت هایی نظیر ال جی و سامسونگ به عنوان پیشروهای این عرصه، تا کنون چندین بار موعدهای اعلام شده برای عرضه را به تعویق انداخته اند. البته نباید از این مطلب گذشته که مشکلات فنی کم کم در حال رفع شدن است و عرضه محصولات OLED دارد جان می گیرد.

با این حال باید با نگاهی دقیق به انتظار نشست و دید که آیا ال جی می تواند این موعد جدید را با خوش قولی همراه کرده و محصول مورد ذکر را عرضه کند یا خیر. به نظر می رسد چنین محصولی پتانسیل تبدیل شدن به خط اصلی بازار سال ۲۰۱۴ را داشته باشد. درست همانطور که نمایشگر های تمام اچ دی -و اکثرا ۵ اینچی- در سال جاری بدل به استاندارد رقابت شده اند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*