آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو

آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو فیلم برداری سوپر اسلوموشن خودکار را به آن آورد

هواوی پی 20 پرو بیش از هر چیزی به خاطر دوربین سه گانه آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است. با دریافت آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو باز هم به قابلیت‌های این دوربین 40 مگاپیکسلی افزوده شده و قابلیت فیلم برداری سوپر اسلوموشن خودکار به آن اضافه خواهد شد.

هواوی پی 20 پرو با توجه به داشتن دوربین سه گانه دارای توانایی ثبت تصاویری با رزولوشون 40 مگاپیکسل، گوشی هوشمند فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مندان به عکاسی است. ویژگی‌های دوربین آن به همین مورد ختم نشده و باید به قابلیت‌های بزرگنمایی هیبریدی تا 5 برابر و فیلم برداری سوپر اسلوموشن نیز اشاره کنیم. خوشبختانه بعد از دریافت آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو باز هم به دایره قابلیت‌های دوربین این گوشی افزوده خواهد شد.

انتشار آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو

در حال حاضر آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو به صورت OTA در دسترس نبوده و تنها می‌توان از طریق Huawei Recovery Updater به آن دست پیدا کرد. این به‌روزرسانی حاوی پچ امنیتی ماه ژوئن بوده و علاوه بر افزایش پایداری دستگاه، بهبود عملکرد آن، بهینه‌سازی مصرف انرژی و رفع مشکل دریافت دیر هنگام دستورات صوتی توسط گوگل اسیستنت، تاثیرات مفیدی بر روی دوربین غول‌آسای این گوشی خواهد داشت.

آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو

همانند سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، هواوی پی 20 نیز دارای قابلیت فیلم برداری سوپر اسلوموشن است، با این تفاوت که از فیلم برداری به صورت خودکار در این حالت پشتیبانی نمی‌کند.

فیلم برداری سوپر اسلوموشن خودکار چیست؟

فیلم‌های این چنینی دارای نرخ 960 فریم بر ثانیه، تنها برای 0.2 ثانیه در دنیای واقعی ضبط شده و در نهایت یک کلیپ 6 ثانیه‌ای با سرعت پخش بسیار آهسته ارائه خواهد شد. با توجه به این که زمان فیلم برداری بسیار کوتاه است، تشخیص صحیح زمان شروع ضبط بسیار دشوار خواهد بود.

آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو

گلکسی اس 9 قادر است به صورت خودکار، حرکت سوژه مورد نظر را تشخیص داده و در بهترین زمان ممکن این کار را آغاز کند. خوشبختانه بعد از دریافت آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو این ویژگی به دوربین پرچمدار برترین گوشی‌ساز چینی نیز اضافه خواهد شد. به لطف این به‌روزرسانی، عکاسی پرتره بهبود پیدا کرده و محل قرارگیری دکمه بزرگنمایی نیز تغییر می‌کند.

در صورتی که کاربر هواوی پی 20 پرو بوده و قادر به دریافت آپدیت جدید به صورت OTA شده‌اید، این موضوع را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام گوشی p20پرو کی وارد ایران میشه با اینکه فروردین معرفی شده چرا خبری ازش تو ایران نیست

  2. اگرلرزیش گر در ضبط 4k رفع میشود خیلی بهتر بود

  3. با کیفیت ترین گوشیه دیگه از هر نظر

  4. هنوز نمیدونم چرا توایران نیومده حالا یادم امد این گوشی مخصوص چینیهاو اروپاییها ساخته شده

  5. میت ده لایت چی نیومده؟

  6. چه رقابتی میکنه هواوی با سامسونگ
    حتی داره بهتر از سامسونگ عمل میکنه