رجیستری گوشی های مسافری

توضیح گمرک در مورد رجیستری گوشی های مسافری

گمرک ایران با ارائه‌ی توضیحاتی در مورد چگونگی رجیستری گوشی های مسافری ، هشدار داد در صورت عدم اظهار تلفن همراه و عدم پرداخت حقوق ورودی، مسئولیت رجیستر نشدن گوشی بر عهده شخص مسافر است.

گمرک ایران اعلام کرد کلیه مسافران و تاجرانی که اقدام به ورود گوشی های مسافری به داخل کشور می‌کنند وظیفه دارند حداکثر ظرف مدت 30 روز از تاریخ ورود به کشور نسبت به ثبت شناسه IMEI دستگاه تلفن همراه در سامانه اظهار گوشی های تلفن همراه مسافری به آدرس اینترنتی http://epl.irica.gov.ir/ImeiRegister اقدام و حقوق ورودی تعیین شده را پرداخت کنند.

هشدار در مورد رجیستری گوشی های مسافری

گمرک ایران به مسافران و واردکنندگان گوشی های موبایل مسافری و تجاری هشدار داد تا در ثبت کد شناسه بین‌المللی یا IMEI دستگاه خود در سامانه گمرک دقت کنند، چون در غیر این صورت هرگونه مغایرت و اشتباه در ثبت این کد با مشخصات گوشی مورد نظر، امکان فعال‌سازی و رجیستری دستگاه وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که مسافران با رعایت مقررات مسافری و لحاظ کردن شرایط غیر تجاری، صرفا یک دستگاه تلفن همراه را می‌توانند در سامانه ثبت کنند.

همچنین بر اساس اعلام گمرک، در صورت عدم اظهار تلفن همراه و عدم پرداخت حقوق ورودی و درج موارد فوق در سامانه مذکور، امکان رجیستری گوشی های مسافری وجود نخواهد داشت و مسئولیت آن بر عهده شخص مسافر است. کلیه کالاهای ورودی به کشور از مبادی رسمی گمرک دارای مجوز هستند و کنترل‌های گمرکی انجام شده و سپس اجازه ترخیص از گمرک به کالا داده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. همه‌‌ جای دنیا اگه تو کشور گرونی باشه، دولتش سعی میکنه از مردم مالیات کمتر بگیره، تو ایران برعکس بیشترش میکنن! ما مردم از این قانوناتون راضی نیستیم. نگین که نگفتین

  2. همه ی مسولا خودشونو میبندن از ایران میرن
    بدبختیاش میمونه برا ملتش

  3. پول نیس تا سرخیابون بریم چه برسه بخایم بریم اینجا و گوشی بیاریم

  4. اوووووف اوضا قاراشمیشه
    از همه جا دارن میبندنمون

  5. ماشالله به این مسئولین مملکت…..
    واقعا من دیگه موندم توش که خدایا این مردم بیچاره و بخت برگشته ایران دیگه چی دارن تو جیبشون که این مسئولین هنوزم که هنوزه دست برنمیدارن.?????!!!!!گرک از یجا…اختلاس از یجا…مراکز و ارگانهای دولتی از یحا….بختش های خصوصی از یجا…..زمین و آسمان هم که از یجا ….داخل تحریم بیرون تحریم …گناه این ملت چیه خدایا اینا انقلاب کردن به آسایش و رفاه و عزت و کمال برسن ن به ذلت و گدایی برسن.