کالبدشکافی ویوو نکس

کالبدشکافی ویوو نکس نحوه عملکرد دوربین پاپ آپ را نشان می‌دهد

MyFixGuide با انجام کالبدشکافی ویوو نکس اجزای داخلی پرچمدار جدید چینی‌ها و عملکرد دوربین سلفی پاپ آپ را که از بخش بالایی بیرون می‌آید، نشان داده است.

تولیدکنندگان چینی برای خلاص شدن از شر ناچ یا بریدگی بالای صفحه و تولید دستگاهی با نمایشگر واقعا تمام‌صفحه، راهی هوشمندانه را در پیش گرفته و مشغول استفاده از دوربین‌های پاپ آپ در محصولات خود هستند. نمونه چنین رویکردی را در محصولات اخیر دو شرکت ویوو و اوپو مشاهده کرده‌ایم. به تازگی نیز اهالی وب‌سایت MyFixGuide با کالبدشکافی ویوو نکس ، اقدامات لازم سازندگان برای به‌کارگیری این سیستم را به تصویر کشیده‌اند.

در تصاویر، شما می‌توانید تمام اجزا و سیستم‌های مکانیکی موجود برای بالا آمدن دوربین سلفی را مشاهده کنید. در واقع، موتور مارپیچ نقره‌ای که سمت راست تعبیه شده است، مسئولیت بالا آوردن دوربین سلفی را بر عهده دارد. شاید اینجا همه چیز به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته باشند، ولی نباید فراموش کرد که اجزای متحرک، همواره در حال حرکت بوده و امکان خراب شدن آنها وجود دارد.

کالبدشکافی ویوو نکس

کالبدشکافی ویوو نکس ، موتور ویبره را هم به عنوان بخشی از سیستم اسپیکر پیزوالکتریک این گوشی نشان می‌دهد؛ سیستمی که چینی‌ها آن را جایگزین اسپیکرهای earpiece کرده‌اند. با اینکه طراحی کلی همانند چیزی‌ست که پیش‌تر در گوشی Xiaomi Mi Mix نیز دیده بودیم، اما MyFixGuide از وجود رویکردی کاملا متفاوت خبر می‌دهد. با تولید تلفن های هوشمندی که جدا کردن اجزای داخلی آنها همواره دشوارتر از قبل می‌شود، داشتن نگاهی نزدیک به قطعات و بخش‌های داخلی قطعا جذاب خواهد بود.

تصاویر کالبدشکافی ویوو نکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*