نگاه نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو

نگاه نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro)

شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) به عنوان یکی دیگر از گوشی های ناچ استایل سال 2018 معرفی شد. در این مطلب شما را به تماشای تصاویر نگاه نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو این گوشی هوشمند جدید شیائومی، دعوت می‌کنیم.

شیائومی ردمی 6 پرو یکی دیگر از گوشی های هوشمندی است که در بالای نمایشگر آن، یک بریدگی به منظور قرار دادن عناصر مورد نیاز، که پیشتر در حاشیه بالای صفحه نمایش قرار می‌گرفتند، وجود دارد. هر چه باشد ناچ استایل، سبک طراحی گوشی های هوشمند امروزی است و انتظار می‌رود این روال چند سالی ادامه پیدا کند. با تماشای عکس‌های نگاه نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو به تفاوت‌های آن با دیگر مدل‌های این چنینی پی خواهیم برد.

شیائومی ردمی 6 پرو یک گوشی 5.84 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بوده و صفحه نمایش آن دارای نسبت ابعاد تصویر 19:9 است. یکی از مهمترین ویژگی‌های آن که در ابتدایی‌ترین گوشی های ناچ استایل وجود نداشت، اما رفته رفته محصولات بیشتری به آن مجهز می‌شوند، امکان مخفی کردن ناچ محسوب می‌شود، به این صورت که اطراف آن با رنگ سیاه پر می‌شود، گویا گوشی دارای یک حاشیه عادی بالای نمایشگر است. اما همچنان این قابلیت جدید و آن‌چنان جذابی نیست.

نگاه نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو

یکی دیگر از نکات ناامیدکننده درباره این گوشی، قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 625 است، در حالی که انتظار داشتیم با توجه به نزدیک شدن به آغاز نیمه دوم سال 2018، شیائومی از تراشه میان‌رده جدیدتری همچون اسنپدراگون 710 در این گوشی استفاده کند. با توجه به نوع تراشه به کار رفته در گوشی، باید شیائومی ردمی 6 پرو را در زمره گوشی های میان‌رده اقتصادی بازار قرار بدهیم.

البته این گوشی دارای ویژگی‌هایی است که خرید آن را برای برخی کاربران کاملا توجیه می‌کند. به عنوان نمونه با یک نگاه به تصاویر نگاهی نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو می‌توان به ظاهر شیک آن پی برد. پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و همچنین امکان استفاده از کارت حافظه جانبی حین استفاده از دو سیم کارت از دیگر ویژگی‌های جذاب آن است. داشتن باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، شما را از همراه داشتن پاور بانک بی‌نیاز خواهد کرد.

نگاه نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو

پنل پشتی گوشی از جنس فلز بوده و یک دوربین دوگانه دارای ساختار شبیه به دوربین گوشی های ردمی نوت 5، ردمی اس 2 و می میکس 2 اس بر روی آن وجود دارد. این دوربین از یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و شکل قرارگیری آن‌ها کنار یکدیگر، هر کاربری را به یاد آیفون ایکس می‌اندازد. حسگر اثر انگشت نیز در پنل پشتی قرار داد.

دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسلی بوده و از دو قابلیت بازگشایی قفل هوشمند و حالت پرتره هوشمند پشتیبانی می‌کند. به عنوان دیگر قابلیت‌های این گوشی که بعد از نگاه نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو توجه ما را به به خود جلب کرد می‌توان به امکان استفاده از آن به عنوان کنترل از راه دور، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری، قدرت گرفتن از سیستم عامل MIUI 9 بر پایه اندروید 8.1 اوریو، پشتیبانی از یو اس بی نسخه 2.0، امکان برقراری تماس صوتی بر بستر نسل چهارم شبکه موبایل (4G VoLTE) و دیگر موارد اشاره کرد.

بعد از دیدن عکس‌های اولین نگاه نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو و با در نظر گرفتن قیمت 153 دلاری آن، به احتمال زیاد به خرید آن فکر خواهید کرد. البته این قیمت نسخه دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی بوده و هزینه خرید نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی، به 199 دلار افزایش پیدا می‌کند.

گالری عکس‌های نگاه نزدیک به شیائومی ردمی 6 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من 1سال این گوشی دارم و میتونم بگم که حرف نداره.

  2. ناچ نیومده از چشم مردم افتاده واقعا یه چیز بیخودی بود که شرکتا چشم بسته از اپل تقلید کردن واقعا بیخوده و رو اعصابه

  3. گوریلا گلس و ناچ استایل چیه؟ لطفاً هر کی می‌دونه سؤالم رو پاسخ بده

  4. گوشی هاش از لحاظ نرم افزاری و زیبایی حرف نداره ولی یکم تو محکم بودن و تاچ ال سی دی کمکاری میکنه باید از اخرین نسخه گوریلا گلس استفاده کنه.

  5. سلام ، گوشی های شیاومی ، کلا هم از لحاظ جنس و هم از لحاظ کیفیت ، و از همه مهمتر قیمت ، بهترین هاست ، در این روزگار که برخی نمیدونن گوشی وسیله ای است که بنا به کار و شغل افراد انتخاب میشود و کارایی گوشی مهمتر است و اغلب بخاطر کلاس و پز دادن دنبال اپل میروند ، شیاوومی که از بیست و پنج سال پیش در بازار ایران با محصولات مختلف وجود داشت ،همیشه کیفیت متریال کالاها و حقوق مصرف کننده برایش مهم بوده ، من یک محصول این شرکت را بیست و سه سال است استفاده میکنم و هنوز سالم است ، از لحاظ امکانات ،برای ما که اینترنت خرید و ارتباط با سایر تجهیزات بی سیم مد نظر است ، اولا ظرفیت رام و روم.،که 64 و 4 است بسیار معقول ،اندروید 8 ، و.سی پی یو 8هسته ای ان و از همه مهمتر اینفرارد ان که امروزه برای کنترل همه لوازم حتی پنکه استفاده میشود ، مواردی است که هر گوشی در بازار در این رنج قیمت ،انرا دارا نیست ، اغلب مشابه اند اما یک یا دو کارایی را نسبت به شیاوممی ندارند شیاومی رد می یک اس ، هم مانند این گوشی در رنج گوشی های با کیفیت است ، اگر برای شما و دیگران ، سرعت ،باطری قوی ،و امکانات گفته شده در بالا در این رنج قیمت مهم است توصیه میکنم شیاوممی اصل بخرید ،نسبت به هواووی یا نوکیا ، و بنظر من سامسونگ کارایی بالاتری دارد هرچند شناخته شده نیست

  6. ناچ استایل دیگ خوب نیس کسی سمتش نمیره