نسخه جدید گوگل مپس

نسخه جدید گوگل مپس هدیه‌ای برای عاشقان رستوران گردی

نسخه جدید گوگل مپس (Google Maps) منتشر شد. اگر از طرفداران رستوران و کافه گردی هستید، این نسخه به شما کمک می‌کند تا بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را پیدا کنید.

شرکت گوگل ساعاتی پیش یک آپدیت عظیم را برای نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی اپلیکیشن ناوبری گوگل مپس خود به انتشار رسانده است. حالا جزئیات کاملی از آنچه که کاربران این اپلیکیشن طی روزهای آینده در اختیار خواهند داشت توسط خود گوگل به انتشار رسیده است.

گوگل 7 قابلیت جدید و بسیار مهم از جدیدترین نسخه‌ی Google Maps را شرح داده است. زبانه‌ی Explorer حالا قادر است به کاربران مپس رستوران‌ها و کافی شاپ‌هایی را در منطقه‌ای که می‌خواهند پیشنهاد کند. دیگر قابلیت اضافی این اپلیکیشن لیست‌های داغ از متخصصان محلی و الگوریتم‌های خود شرکت گوگل است که به کاربران کمک می‌کند زمانی که به دنبال بهترین کیفیت غذایی هستند، بتوانند بهترین انتخاب را در رستوران‌ها داشته باشند. کاربران اندرویدی به بهبود مناسبی دست پیدا می‌کنند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا پیشرفت هر رستوران موجود در لیست مذکور را پیگیری کنند.

نسخه جدید گوگل مپس

اگر شما قصد دارید 10 تاکو (یک غذای مکزیکی معروف) را در محل زندگیتان تست کنید و فقط 5 مورد را می‌توانید انجام دهید، گوگل مپس به کمک شما خواهد آمد.

همچنین زبانه‌ی Explorer در دیوایس‌های اندرویدی حالا بهترین رویدادها و فعالیت‌ها در یک منطقه کاربری را به نمایش خواهد گذاشت. این زبانه تصاویر و توضیحاتی از این فعالیت‌ها را به نمایش می‌گذارد و به کاربران اجازه می‌دهد به صورت طبقه بندی شده، خواسته‌های خود را از طریق فیلترهای جستجو دنبال کنند.

برای کسانی که قابلیت Location History را فعال کرده باشند، هر رستوران یا کافی شاپ حالا به گزینه‌ی “Your match” مجهز شده است که از آن طریق باید امتیازدهی کرده و میزان رضایتتان از آنجا را برای دیگر کاربران بیان کنید. هر شش قابلیت جدید فوق که در این به روزرسانی گنجانده شده‌اند پیشنهاد مکان‌های بهتر برای خوردن و آشامیدن به کاربران را آسوده‌تر می‌کنند. به طور کلی کافیست شما به اپلیکیشن بگویید چه غذا و نوشیدنی می‌خواهید میل کنید تا گوگل مپس بهترین پیشنهادها را در اختیار شما قرار دهد.

دسترسی به قابلیت های جدید گوگل مپس

سرانجام زبانه‌ی جدید “For you” وجود دارد که می‌تواند شما را از رویدادهایی که در همسایگی شما رخ می‌دهد مطلع می‌سازد. پس فرقی نمی کند شما به دنبال یک کافه یا رستوران جدید هستید،‌ شما می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیازتان را در این زبانه به دست آورید. متاسفانه در حال حاضر این قابلیت‌های جدید در پلتفرم‌های اندرویدی تنها مختص ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا و ژاپن است. به نقل از گوگل نسخه جدید گوگل مپس در پلی استور و اپ استور قرار گرفته است، اما برخی از این قابلیت‌های جدید هنوز در اختیار کاربران قرار نگرفته‌اند.