ال جی V40 تینکیو

ال جی V40 تینکیو : قیمت، مشخصات فنی و زمان عرضه

گوشی موبایل ال جی V40 تینکیو امسال عرضه خواهد شد. اگر می‌خواهید با قیمت، مشخصات فنی و زمان عرضه گوشی ال جی وی 40 آشنا شوید، این گزارش را مطالعه کنید.

سال گذشته میلادی شاهد تغییر جهت بزرگی در گوشی های سری V ال جی بودیم. برخلاف V10 و V20 که از طراخی فلزی، باتری‌های قابل تعویض و نمایشگر ثانویه برخوردار بودند، ال جی V30 از یک قاب شیشه‌ای، حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر و یک پنل pOLED ساخت خود شرکت ال جی بهره می‌برد.

حال ما پیش‌بینی می‌کنیم گوشی ال جی V40 دارای نقاط مشترک زیادی با نسل پیشین خود و نسخه‌ی ارتقا یافته آن در امسال با نام V35 باشد؛ گرچه امکانات جدیدی را نیز می‌توانیم در آن بیابیم. ما در این مقاله قصد داریم شما را با آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به گوشی ال جی V40 تینکیو که به دست ما رسیده، آشنا کنیم.

آخرین اخبار ال جی V40 تینکیو

5 تیر 97 : گزارش می‌شود ال جی V40 تینکیو به طور کلی از 5 دوربین، یک قسمت ناچ بالای نمایشگر خود و سیستم تشخیص چهره بهره‌مند باشد.

دوستان ما در سایت Android Police به تازگی در گفتگویی با یک منبع که از نزدیک نظاره‌گر توسعه گوشی وی 40 است، به اطلاعات تازه‌ای دست پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد باید منتظر یک گوشی جذاب از سوی ال جی باشیم. اول از همه این منبع گزارش داده است که پرچمدار آینده سری V ال جی از 5 دوربین بهره‌مند خواهد بود. ما نمی‌توانیم به طور قطع از چینش این دوربین‌ها صحبت کنیم، اما به نظر می‌رسد دو دوربین در جلو و سه دوربین در قاب پشتی گوشی جای خواهند داشت. صحبت از دوربین‌ها شد لازم به ذکر است که ال جی در حال کار بر روی یک سیستم تشخیص چهره جدید است که از فناوری نقشه برداری سه بعدی، نه خیلی شبیه به فیس آی دی اپل بهره می‌برد.

ال جی V40 تینکیو

این مورد نیازی به گفتن ندارد که گوشی ال جی V40 تینکیو به یک قسمت ناچ در بالای نمایشگر خود تجهیز خواهد شد. ال جی همچنین توسط یک ترفند نرم افزاری به کاربران اجازه خواهد داد تا این قسمت ناچ را ناپدید کنند. این درست شبیه به آنچیزی است که می‌توان با گوشی G7 انجام داد. از دیگر جزئیات این گوشی می‌توان به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 845، وجود یک اسکنر اثر انگشت پشتی و یک کلید اختصاصی برای فراخوانی دستیار مجازی گوگل درست بعد از دکمه‌های ولوم اشاره کرد.

12 اردیبهشت 97 : آن می‌تواند به یک نمایشگر OLED تجهیز شود.

خیلی زود پس از معرفی ال جی جی 7 تینکیو، ال جی تایید کرد که از نمایشگرهای OLED تنها بر روی گوشی های خانواده V خود استفاده خواهد کرد. به عبارتی دیگر، این ادعا تایید می‌کند که گوشی ال جی وی 40 تینکیو نیز به یک پنل اولد تجهیز خواهد شد. ما نمی‌دانیم وضوح این نمایشگر چه میزان خواهد بود یا آیا قطعا به یک قسمت ناچ تجهیز می‌شود یا خیر، اما نوع OLED بودن آن را در این لحظه می‌توانیم تایید کنیم.

چه مشخصاتی انتظار داریم؟

صحبت در مورد مشخصات فنی ال جی V40 تینکیو هنوز زود است، اما ما می‌توانیم انتظاراتی که از این محصول داریم را بیان کنیم. قلب تپنده‌ی این محصول یک تراشه به نام اسنپدراگون 845 خواهد بود. این تراشه‌ای است که در زیر قاب اغلب پرچمداران سال 2018 جای خوش کرده است و می‌تواند عملکرد خیره کننده‌ای را در بخش‌های فنی، پردازش دوربین، عمر باتری و غیره به ارمغان بیاورد.

از دیگر موارد می‌توان به یک نمایشگر OLED اشاره کرد. همانطور که گفته شد ال جی تجهیز گوشی های سری V خود به نمایشگر اولد را تایید کرده است. پس حالا با اطمینان می‌توان از حضور چنین پنلی به جای LCD در زیر قاب گوشی وی 40 نیز سخن گفت.

در انتها می‌توان به حداقل دو دوربین در پشت اشاره کرد (البته اگر قرار به استفاده از دوربین سه گانه نباشد). مشهص نیست سنسورهای دوربین این گوشی از چه دیافراگمی استفاده می‌کنند، اما درست همانند پرچمداران گذشته، احتمالا لنز اصلی از فاصله کانونی معمولی برخوردار بوده و لنز ثانویه عریض خواهد بود.

زمان عرضه

به نقل از همین منبع، ال جی قصد دارداین پرچمدر را در اواخر تابستان یا اوایل پاییز امسال معرفی کند. اگر این قضیه صحت داشته باشد، دقیقا در همان بازه زمانی معرفی خواهد شد که نسل پیشین آن یعنی V30 معرفی شده بود. ما هیچ جزئیاتی از ماه یا روز رویداد معرفی این گوشی در دست نداریم.

قیمت آن چقدر است؟

ما اینک می‌دانیم تقریبا در چه زمانی این گوشی معرفی و عرضه می‌شود، اما قیمت آن چقدر خواهد بود؟ جزئیات هنوز کامل نیستند، اما می‌توانیم در این مورد حدس بزنیم. بیایید اول نگاهی به قیمت گوشی های اعضای خانواده V ال جی از ابتدا تا به حال بی‌اندازیم.

  • ال جی وی 10 – 600 دلار
  • ال جی وی 20 – 830 دلار
  • ال جی وی 30 – 800 دلار
  • ال جی وی 30 اس – 930 دلار
  • ال جی وی 35 – 900 دلار

ال جی به طور رادیکالی قیمت گوشی هایش را با هر بار عرضه افزایش می‌دهد. به همین خاطر ما می‌توانیم حدس بزنیم که قیمت گوشی ال جی V40 تینکیو نیز چیزی بین 900 الی 1000 دلار خواهد بود.