زمان معرفی گلکسی نوت 9

زمان معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ رسما اعلام شد

زمان معرفی گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) با انتشار تصویر دعوت‌نامه این گوشی، رسما مشخص شد. پرچمدار جدید سامسونگ در شهر نیویورک معرفی می‌شود.

بعد از انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف در رابطه با احتمال معرفی زودهنگام پرچمدار سامسونگ، حالا کره‌ای‌ها با ارسال دعوت‌نامه رسمی، زمان معرفی گلکسی نوت 9 را نهم آگوست (هجدهم مرداد) اعلام کرده‌اند.

زمان معرفی گلکسی نوت 9

اما تا به امروز ما چه اطلاعاتی از موبایل جدید سامسونگ داریم؟ از نظر طراحی، هیچ تفاوت قابل توجهی میان این گوشی و نسل قبلی آن وجود ندارد و شاید مهم‌ترین تغییر را بتوان تعبیه اسکنر اثر انگشت زیر دوربین دوگانه پشتی در نظر گرفت تا از لمس تصادفی لنز جلوگیری شود.

مثل همیشه، نسخه جهانی گلکسی Note 9 به تراشه اگزینوس 9810 مجهز می‌شود و تراشه اسنپدراگون 845 هم به عنوان قلب تپنده، در نسخه‌های مخصوص بازار چین و آمریکا به کار گرفته خواهد شد. برخی منابع از ارائه نسخه 512 گیگابایتی این گوشی محبوب خبر داشتند، ولی این موضوع بعید به نظر می‌رسد و احتمالا نوت 9 در سه نسخه مختلف 64، 128 و 256 گیگابایتی و با حداقل 6 گیگابایت رم به فروش خواهد رسید.

در تصویر منتشرشده، ما دکمه S Pen را می‌بینیم که احتمالا معنای آن، وجود قابلیت‌های تازه برای این قلم هوشمند است. قطعا طرفداران محصولات سری نوت از چنین چیزی استقبال خواهند کرد چرا که طی سال‌های گذشته تغییرات چندانی را در این زمینه ندیده‌ایم. با این وجود، نباید فراموش کنیم که بسیاری از این اطلاعات شایعاتی هستند که احتمال تغییر آنها وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حوشبحال پولدارا که داشتنشو تتجربه میکنن