نسخه صورتی هواوی آنر 9 آی

نسخه صورتی هواوی آنر 9 آی هفته آینده معرفی می‌شود

نسخه صورتی هواوی آنر 9 آی (Huawei Honor 9i) تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد. این نسخه از نظر مشخصات فنی تفاوتی با دیگر نسخه‌های گوشی چینی مقرون به صرفه هواوی نخواهد داشت.

شرکت آنر، زیرمجموعه هواوی اواسط خرداد ماه بود که همراه گوشی جذاب آنر پلی خود از یک گوشی میان رده دیگر به نام آنر 9 آی نیز پرده برداری کرد. این دیوایس به یک قسمت ناچ در بالای نمایشگر خود مجهز بوده، دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسورهای 16 + 2 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی آن نقش بسته و فناوری پردازشگر توربو (که به گفته هواوی عملکرد دیوایس را تا 60 درصد افزایش و مصرف را تا 30 درصد کم می‌کند) را نیز می‌توان در آن یافت.

در حالی که گزینه‌های رنگ برای این دیوایس، مشکی، آبی، صورتی و لیمویی اعلام شده بود، اما تنها دو رنگ نخست در دسترس کاربران جهت خریداری بود. حال گفته می‌شود این شرکت قصد دارد نسخه صورتی هواوی آنر 9 آی را نیز هفته‌ی آینده معرفی و روانه‌ی بازار کند.

مشخصات نسخه صورتی هواوی آنر 9 آی

نسخه صورتی هواوی آنر 9 آی با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قرار است 2 جولای (11 تیر ماه) در چین معرفی شود. این نسخه قیمت 210 دلاری را یدک می‌کشد که کاملا مشابه سایر نسخه‌های آن است. لازم به ذکر است که این گوشی در برخی بازارهای جهانی با نام متفاوت آنر 9 ایکس (Honor 9X) به عرضه درخواهد آمد. گوشی چینی Honor 9i به یک نمایشگر 5.84 اینچی با وضوح 1080×2280 پیکسلی، یک رم 4 گیگابایتی، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، حافظه داخلی 64 یا 1288 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی و تراشه کایرین 659 تجهیز شده است.

نسخه صورتی هواوی آنر 9 آی

یک دوربین دوگانه شامل دو سنسور 13 + 2 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی گوشی نقش بسته است. در راس بخش نرم افزاری آنر 9 آی نیز می‌توان اندروید 8 اوریو را به صورت پیشفرض یافت. لازم به ذکر است که به جز حافظه داخلی،‌ هیچ تفاوتی بین نسخه صورتی هواوی آنر 9 آی با دیگر نسخه‌های این گوشی وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فروش چندانی نخواهد داشت مطمنم

  2. قیمتش چقدره؟؟؟