مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ پیش از معرفی رسمی لو رفت

مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شد. Galaxy Note 9 با باتری بزرگ‌تر، دوربین قوی‌تر و قلم هوشمند کارآمدتر در راه است.

روز گذشته، سامسونگ با ارسال دعوت‌نامه‌های مخصوص رویداد Unpacked خود، زمان معرفی گلکسی نوت 9 را مشخص کرد. برخی منابع می‌گویند در خلال مراسم معرفی این موبایل پرچمدار، احتمالا مدیران از ساعت هوشمند جدید گیر S4 هم پرده خواهند برداشت.

تا به امروز شایعات بسیاری در مورد طراحی و مشخصه‌های سخت افزاری گلکسی نوت 9 منتشر شده است؛ اما امروز یکی از افشاگران مورد اعتماد با نام “Eldar Murtazin” که سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات محصولات سامسونگ دارد، اطلاعات کاملی از مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ را فاش کرده است که بدون شک علاقه‌مندان از آن استقبال خواهند کرد. این کارشناس خبره ادعا می‌کند که در آمریکا، نسخه پیش‌تولید گلکسی نوت 9 در اختیار او قرار گرفته و او زمان کافی برای ارزیابی دستگاه داشته است. اما از نظر Murtazin، نوت 9 تا چه اندازه با نوت 8 تفاوت دارد؟

مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ

ما می‌دانیم که در نسل جدید، طراحی دستگاه تفاوت قابل توجهی با گذشته ندارد. اگر صحبت‌های این افشاگر نیز صحت داشته باشند، احتمالا کاربران باید فقط خود را برای تغییری کوچک در بخش پشتی و انتقال سنسور اثر انگشت به زیر دوربین آماده کنند. یکی دیگر از موارد مهم، افزایش بسیار زیاد وزن نوت 9 در مقایسه با نوت 8 است. سامسونگ با به‌کارگیری یک باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، شارژدهی گوشی را به شکل قابل توجهی افزایش داده و 2 روز استفاده عادی یا پخش 23 تا 25 ویدیو در حالتی که روشنایی صفحه روی بالاترین میزان باشد را امکان‌پذیر کرده است.

همان‌طور که پیش‌تر نیز می‌دانستیم، نسخه مخصوص بازار آمریکا و کره جنوبی به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد و خریداران سایر کشورها هم از سیستم روی چیپ اگزینوس 9810 برخوردار می‌شوند. مطابق با این گزارش، علاوه بر نسخه پایه 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم، دو مدل دیگر با 8 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی برای گلکسی نوت 9 در نظر گرفته شده است.

سامسونگ دوباره از نمایشگر سوپر آمولد با دید بهتر در روز و قابلیت ارتقایافته AlwaysOn Display استفاده می‌کند. مطابق با شایعات قبلی، قلم هوشمند S Pen با قابلیت‌های فراوان همراه شده تا تجربه‌ای متفاوت از کار کردن با استایلوس در انتظار کاربران باشد. در رابطه با دوربین، این خبرنگار روسی از به‌کارگیری سیستم دوربین دوگانه با عملکرد بهبودیافته خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد توانایی بالاتر در ثبت تصاویر در محیط‌های تاریک‌تر، عملکرد بهتر لرزشگیر اپتیکال و لنزهایی با دیافراگم متغیر، از ویژگی‌های اصلی دوربین Galaxy Note 9 هستند. در نهایت، این منبع به پشتیبانی دستگاه از بلوتوث و امکان باز کردن قفل آن از راه دور اشاره دارد؛ قابلیتی جذاب که جزئیات و نحوه عملکرد آن هنوز مشخص نیست.

سامسونگ گلکسی نوت 9 در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) طی مراسمی رسمی در نیویورک معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اقایون باطری نکت رو سایت gsmarena زده 4000 شارژر جدید واسه نوت 9 رو زده (ep-n 6100) به جای 9 امپر 1.67شده 12 امپر 2.1 حالا نمیدونم شایعه هست یا واقعیت داره 37 روز هنوز مونده نمیشی بگی درسته یا الکی ولی اگه این شارژر رو ارایه بده واسه نون 9 با باطری بزرگ تر خیلی عالی میشه اگه باطری بزرگ تر ارایه بده با همون شارژر قبلی خوب قطعا طبیعی هست دیرتر هم شارژ کنه خدا کنه این مدل شارژر که خبرشو زده درست باشه

  2. سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون یه سوال خیلی مهم داشتم اگه امکان داره یه پرسشی بکنید ببینید شایعه راجب به حسگر اثر انگشت روی صفحه ی نمایشگر داره یا نه ممنون میشم

    • درود بر شما
      طبق آخرین اطلاعات اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر از سری گلکسی اس 10 به بعد در سال آینده وارد گوشی های سامسونگ میشه. نوت 9 ظاهرا به تشخیص چهره سه بعدی مجهز میشه

  3. خدایی این قلم نوت ها خیلی لاکچریه
    من اگ یروز بخرم فقط بخاطر قلمش میخرم اصا یه دنیاییه برا خودش

  4. یه پرچم دار قوی خفنیه

  5. واقعا به شخصه افسردگی خاصی گرفتم
    چرا انقد اختلاف طبقاتی باید باشه که آرزو داشتن این چیزا رو به گور ببریم اونوقت ملت سه تا سه تا داشته باشن