ربات انسان نمای دیزنی

ربات انسان نمای دیزنی شبیه یک سوپر قهرمان واقعی است

به نظر می‌رسد ربات های انسان نما به زودی حساس‌ترین نقش‌های بدلکاری را ایفا خواهند کرد. ربات انسان نمای دیزنی که به تازگی ویدیویی از آن منتشر شده است، نشان می‌دهد ربات انسان نما قادر است همانند یک سوپر قهرمان واقعی، کارهای خارق‌العاده‌ای انجام بدهد.

شرکت دیزنی در زمینه رباتیک به پیشرفت‌های بسیار بزرگی دست پیدا کرده است که ربات انسان نمای جدید آن‌ها یکی از این دستاوردها محسوب می‌شود. محصولات این شرکت، ربا‌ت‌های شبیه به انسانی هستند که در پارک‌های دیزنی از آن‌ها به منظور سرگرم کردن تماشاچیان استفاده می‌شود. در این بین، جدیدترین ربات انسان نمای دیزنی بسیار امیدبخش است، به طوری که نشان می‌دهد می‌توان فراتر از سرگرمی‌های عادی از آن بهره برد.

به لطف بهره گرفتن از راهنمایی لیزری و همچنین وجود شناب‌سنج‌ها و ژیروسکوپ‌های داخلی، ربات انسان نمای دیزنی قادر است موقعیت خود را وقتی به آسمان پرتاب شده است به خوبی تنظیم کند. در ویدیوی تازه منتشر شده، پرواز این ربات ما را به یاد سوپر قهرمان‌هایی می‌اندازد که آزادانه در آسمان رها می‌شوند.

بعید نیست در آینده‌ای نزدیک، از ربات انسان نمای دیزنی در فیلم‌های مملو از سوپر قهرمان‌های استودیوی مارول استفاده شود. به این ترتیب نیاز به استفاده از بدلکارهای واقعی به حداقل رسیده و خطرات ناشی از این کار نیز کاهش پیدا می‌کند.

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، این ربات قادر است بعد از پرتاب شدن به آسمان و پیش از رسیدن به زمین، همانند یک قهرمان ژیمناستیک چرخش‌های زیادی انجام بدهد، اما همچنین در فرود آمدن با مشکل مواجه است. به نظر می‌رسد قدم بعدی مهندسان دیزنی، کار کردن بر روی نحوه فرود آمدن این ربات بر روی دو پا خواهد بود.

ویدیوی ربات انسان نمای دیزنی

دانلود ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. الکی الکی سوپرمنم ساختن

  2. همه چیز دیگه داره واقعی میشه

  3. عجب سرعتی هم داره بابا ایول
    دیگ بازیکن های ورزش هامونم رباتی کنن چه کاریه

  4. من میدونستم دیگ یروزی انسان به درد نخور میشه
    اینم از آغازش